Doe LS de groeten van mequote:Op woensdag 15 juli 2009 02:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh wtf, ik zit gelijktijdig op VOL
Hij leest hier vast wel meequote:Op woensdag 15 juli 2009 02:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog niet gezien, wel meerdere malen aan de telefoon gehad
Volgens mij kun je dat alleen zien aan het gebruikers nummer als je een nieuwe maaktquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:36 schreef evaxsis het volgende:
Waar kan je zien hoeveel leden FOK! heeft gewoon om even te laten zien hoe of wat hierzo
Dus jij weet niet waar het zit het aantal hits op FOK!, het moet nl. wel ergens te zien zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat alleen zien aan het gebruikers nummer als je een nieuwe maakt
Volgens mij kun je dat wel ergens zien, ik weet alleen niet waarquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus jij weet niet waar het zit het aantal hits op FOK!, het moet nl. wel ergens te zien zijn
Ben jij nou een ware FOK!'er die niet een weet waar dat isquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat wel ergens zien, ik weet alleen niet waar
quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ben jij nou een ware FOK!'er die niet een weet waar dat is
Ze hebben het gewoon te goed verborgen of het bestaat nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oops ik heb toch niet tegen het zere been aagetrapt hé hé hé
Ja of ik wist het via een ander weg daarvanquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon te goed verborgen of het bestaat niet
okquote:Op woensdag 15 juli 2009 03:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja of ik wist het via een ander weg daarvan
Ik weet het niet lieffie heb alleen begrepen dat elk uur iets van 40.000 hits binnenkomen ofzo iets.quote:Op woensdag 15 juli 2009 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok![]()
Iemand moet me toch eens uitleggen hoe die stats werken
Ja dat had ik inmiddels begrepenquote:Op woensdag 15 juli 2009 06:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee schat alles behalve dat, maar als mijn wijn op is ga ik de jacuzzi in dat is een feit
Als die vriend met lulleveduh wakker wordt waar ook dit huis van is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat had ik inmiddels begrepenZorg je wel goed voor jezelf? Voorzichtig met naar huis gaan hoor.
Dat is goed van je.quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Als die vriend met lulleveduh wakker wordt waar ook dit huis van is.
Ga ik met een taxi naar huis.
Ik ken hem al jaren en altijd word hij gebruikt omdat hij geld heeft, maar nu ben ik hier de tijgerin dus met hem gebeurt er nu niks meer want daar zorg ik wel voor.
Het is niet dat hij leleijk is ofzo heur, hij is best goed te doen maar hij is mijn beste vriend dus ik zorg nu voor hem
Hij is zo ongelofelijk poeppie, alleen die aarsgieren moeten eens van afblijven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is goed van je.
Hij moet dus meer mensenvrouwenkennis krijgen. Misschien kun je hem daarbij ook wel helpen.
En vrienden kan hij wel gebruiken. Jullie moeten hem echt wijzer maken zodat hij de aasgieren doorziet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 06:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij is zo ongelofelijk poeppie, alleen die aarsgieren moeten eens van afblijven.
Ik ben even uit zijn leven geweest gewoon omdat ik niet sociaal wil zijn en niet mijn telefoon beantwoord of iets dergelijks.
Maar nu belde hij mij met verdriet naar me op en dan ben ik daarvoor hem![]()
Ik heb nu heel hard gefeest met veel van mijn vrienden die er ook voor hem waren en eindelijk weer is gewoon naar me zin, zonder kroeg gezien te hebben.
Was alleen bij vrienden thuis en een paar keer verhuisd maar dat maakt niet uit.
Hey maar vrouwelijkschoon onder de 30 jaar is moeilijk te verweren natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En vrienden kan hij wel gebruiken. Jullie moeten hem echt wijzer maken zodat hij de aasgieren doorziet.
Goed idee. Jij kunt ze keuren en doorzien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey maar vrouwelijkschoon onder de 30 jaar is moeilijk te verweren natuurlijk.
Daar maak je graag reisjes mee als vrijgelzel met geld of niet dan?
Maar nu ben ik weer to the rescue en niemand komt meer aan hem want dan moeten ze door mij.
Hij heeft mij gevraagd of ik hem wil helpen dus nu ben ik er weer voor hem....een tijgerin die hij nodig nu nodig heeft
Gelukkig let je ook op jezelfquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey maar vrouwelijkschoon onder de 30 jaar is moeilijk te verweren natuurlijk.
Daar maak je graag reisjes mee als vrijgelzel met geld of niet dan?
Maar nu ben ik weer to the rescue en niemand komt meer aan hem want dan moeten ze door mij.
Hij heeft mij gevraagd of ik hem wil helpen dus nu ben ik er weer voor hem....een tijgerin die hij nodig nu nodig heeft
WTF ik kom net uit dat helse bad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:32 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je al een ontbijtje voor hem gemaakt?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ook weer aanwezig maar nog niet fris en fruitig
Nee Bommie ik ben alleen maar op mijn beste vriend aan het letten, daardoor moest ik wel de hele nacht opblijven.quote:
Tsja dat dat ooit gescoord heeft....???quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik haat meneeeer kaktus! Wil je dit nooit meer doen!
Snap ik dus ook geen barst van, rare enge vogel, zat ie niet in Thailand of zoiets tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tsja dat dat ooit gescoord heeft....???
Hij was toch failliet ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Snap ik dus ook geen barst van, rare enge vogel, zat ie niet in Thailand of zoiets tegenwoordig?
Dat vraag ik me ook mn hele leven al af!quote:
Het gaat dan ook niet om het antwoord, maar om de zoektochtquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook mn hele leven al af!
Ben ook al m'n hele leven op zoekquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om het antwoord, maar om de zoektocht
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om het antwoord, maar om de zoektocht
Het is dan ook de bedoeling dat je met je partner op zoek gaat naar elkaars lurven en kladdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben ook al m'n hele leven op zoekMaar misschien sta ik er gewoon niet voor open om het te vinden, het klinkt zo vies! Lurven en kladden...
Niet via internet hequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veel plezier ermee![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=lurven+kladden&meta=
Dan nog vind ik het vies klinkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat je met je partner op zoek gaat naar elkaars lurven en kladden
Ow, sorryquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het vies klinken
Denk je? Probeer eens?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, sorry
Nouja, leuker kan ik het niet maken
goeie timinggggggggggg! lekker vet mooi weerquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij was toch failliet ofzo?
..mogguhik heb vakantieeee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |