Dat vraag ik me ook mn hele leven al af!quote:
Het gaat dan ook niet om het antwoord, maar om de zoektochtquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook mn hele leven al af!
Ben ook al m'n hele leven op zoekquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om het antwoord, maar om de zoektocht
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om het antwoord, maar om de zoektocht
Het is dan ook de bedoeling dat je met je partner op zoek gaat naar elkaars lurven en kladdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben ook al m'n hele leven op zoekMaar misschien sta ik er gewoon niet voor open om het te vinden, het klinkt zo vies! Lurven en kladden...
Niet via internet hequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Veel plezier ermee![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=lurven+kladden&meta=
Dan nog vind ik het vies klinkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat je met je partner op zoek gaat naar elkaars lurven en kladden
Ow, sorryquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het vies klinken
Denk je? Probeer eens?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, sorry
Nouja, leuker kan ik het niet maken
goeie timinggggggggggg! lekker vet mooi weerquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij was toch failliet ofzo?
..mogguhik heb vakantieeee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |