Dan ben ik er ook vandoorquote:Op maandag 13 juli 2009 22:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja, ik moet nu ook even een was ophangen ben zo weer terug
Trustequote:Op maandag 13 juli 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik ga slapen...weltrusten allemaal
![]()
Soms ben ik best braafquote:Op maandag 13 juli 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok. Braaf
*Eva een aai over de bol geeft
ja vast wel... ik vermoed dat dat mn eigen tandarts is... waar ik dus NIET heen wil....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:31 schreef Chanel5 het volgende:
Das balen Nizno, ze hebben toch niet allemaal tegelijk vakantie, er moet toch een vervanger zijn?
Ooooo je wilt helemaal van tandarts veranderen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja vast wel... ik vermoed dat dat mn eigen tandarts is... waar ik dus NIET heen wil....
en in andere dorpen... maar ja omdat ik dus eigenlijk ook meteen helemaal over wil van tandarts is het makkelijker hier in t dorp.
ja... ik ben 2 jaar niet meer geweest omdat de vorige ervaring zo slecht was...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ooooo je wilt helemaal van tandarts veranderen?
Ik vind dat het idd moet klikken met je tandarts, heb het zelf ook nooit een pretje gevonden, nog steeds niet, maar door de tandsarts die ik nu al 18 jaar heb, ben ik niet meer zo nerveus. We gaan meestal met zijn allen, grapje hier, geintje daar af en toe dikke pret...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... ik ben 2 jaar niet meer geweest omdat de vorige ervaring zo slecht was...
Mijn oude tandarts ging met pensioen en de nieuwe die er nu in zit is een kwal.......
Dat was idd met de oude tandarts ook zo. nooit probs mee gehad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind dat het idd moet klikken met je tandarts, heb het zelf ook nooit een pretje gevonden, nog steeds niet, maar door de tandsarts die ik nu al 18 jaar heb, ben ik niet meer zo nerveus. We gaan meestal met zijn allen, grapje hier, geintje daar af en toe dikke pret...
Ja leuk Liesjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
Eva
Hagenezen meet speculatie topic #1
Ahh meisje toch beterschapquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:21 schreef Nizno het volgende:
Geen van de tandartsen hier is momenteel bereikbaar.
Morgen nogmaals 1 tandarts proberen waarvan het baliepersoneel vrij was....
En mn kies doet nog steeds zeer!!!
t komp wel goedquote:
ga nie naar noodtandarts... gewoon morgen nog even bellen naar de pratijk waar de baliemedewerkers afwezig waren.. kijken wat zij zeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je nu wel ergens een afspraak kunnen maken, want er bestaan ook nog noodtandartsen hč?
Afwezig waren, wat is dat dan voor praktijk?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga nie naar noodtandarts... gewoon morgen nog even bellen naar de pratijk waar de baliemedewerkers afwezig waren.. kijken wat zij zeggen
ja was vreemd... om 10 uur gebeld.. bandje dat ze pauze hadden tussen 9.45 en 10.15. Prima terug gebeld om half 11... zelfde bandje.... Bel ik om half 12 hoor ik ineens dat er geen baliepersoneel is en je alleen voor afzeggen e.d. kan bellen met ander nr.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Afwezig waren, wat is dat dan voor praktijk?
En stond er ook op dat bandje dat ze er morgen wel weer zijn?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja was vreemd... om 10 uur gebeld.. bandje dat ze pauze hadden tussen 9.45 en 10.15. Prima terug gebeld om half 11... zelfde bandje.... Bel ik om half 12 hoor ik ineens dat er geen baliepersoneel is en je alleen voor afzeggen e.d. kan bellen met ander nr.....
nou ja die zullen er morgen wel weer zijn...... maak ik me ook nie zo druk om...
ja maar de pijn is wel uit te houden als ik niet eet en niet te veel kletsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En stond er ook op dat bandje dat ze er morgen wel weer zijn?
Als de pijn niet uit te houden is ga je toch zeker naar een andere toe
Heb je wel goeie pijnstillers?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar de pijn is wel uit te houden als ik niet eet en niet te veel klets
Lang leve internet en slapen....
schnell !quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jimbo!![]()
Wanneer zien wij elkaar weer eens?
heb heule goeie pijnstillers.... krijg je zelfs een olifant mee platquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je wel goeie pijnstillers?
Yep internet is top dat kan je eigenlijk altijd wel
Sterkte Nizno!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb heule goeie pijnstillers.... krijg je zelfs een olifant mee plat
Ligt aan wat waar binnen isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Tessio het volgende:
Wat een rust hier, maar ja...buiten is beter dan binnen
True!quote:
Ja, sorry hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef Tessio het volgende:
[..]
True!![]()
ik kreeg gisteravond onverwachts vrienden op bezoek en ach...ik zeg ook (bijna) nooit nee dus het werd weer een latertje.
was hier nog rond een uur of 2, maar toen was iedereen allang weg.
Warm is goedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef Tessio het volgende:
Maar ik ga morgen voor 2 dagen naar Bloemendaal, want het wordt warmmmmmmmm
och, lekker klusje met die brandende zon op jequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Warm is goed
Ik moet de buitenboel aan de achterkant van het huis nog schilderen
Preciesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Tessio het volgende:
[..]
och, lekker klusje met die brandende zon op je
moet je wel draaien regelmatigquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Dan doe ik het zonder shirt zodat dat witte t-shirt op mijn lijf verdwijnt
Voor schilderen moet het niet te warm zijn D.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Warm is goed
Ik moet de buitenboel aan de achterkant van het huis nog schilderen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:44 schreef Tessio het volgende:
Nog zo'n 3 kwartier...D.?
Het wordt toch ook niet 'te' warm?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Voor schilderen moet het niet te warm zijn D.
hahaha...baddertijd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
*geen flauw idee wat Tessio bedoelt maar toch maar braaf ja knikt
Bloedheet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of datgene wat je gaat verven in de zon ligt, hier was het vandaag bloedheet.
Hier was het ook niet bloedheet hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Bloedheet?
Ik zit kennelijk aan de verkeerde kant van NL
Ik begin morgenvroeg wel, de zon staat er pas 's middags op
Ja bloedheet, heb een overkapping achter het huis en daar is het nu nog 27 graden. Het zonnetje brandde vanmiddag behoorlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Bloedheet?
Ik zit kennelijk aan de verkeerde kant van NL
Ik begin morgenvroeg wel, de zon staat er pas 's middags op
Zit in Brabant en heb al vaak hete perioden meegemaakt hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hier was het ook niet bloedheet hoor.
Heet is het niet in NL.
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:52 schreef Tessio het volgende:
[..]
voor jou!
jij gaat toch meestal rond die tijd?
ik ga volgende week een weekje naar Brabant.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zit in Brabant en heb al vaak hete perioden meegemaakt hier.
Lekker!! hoop voor je dat het mooi weer is, Brabant is best mooi, veel groen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik ga volgende week een weekje naar Brabant.
okeyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zit in Brabant en heb al vaak hete perioden meegemaakt hier.
Seeyaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:12 schreef Tessio het volgende:
moet er vandoor, verwacht elk moment vrienden over de vloer, ha gezellig!![]()
Anniequote:
Hoezo verkeerd?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Ben jij hier niet verkeerd?![]()
Doe mij maar een lekker gerookt palinkje
Ik vroeg je nog waar je naartoe ging in Brabant maar ik begreep dat je het ergens anders heeeel druk hadquote:
De Kempenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog waar je naartoe ging in Brabant maar ik begreep dat je het ergens anders heeeel druk had
ja maar er zijn meer speeltuinenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je was zo lekker bij palinggate bezig
Ik ben ook een mams, maar Gerda is een zure zeurmutsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben ook een moederdier, alleen zij is de moeder van een BNner en wordt daarom afgemaakt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook een mams, maar Gerda is een zure zeurmuts
als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inquote:
Gerda springt niet in de bres, het rancuneuze loeder snijdt hoogstpersoonlijk Jantje's net ingedaalde balletjes erafquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inde bres,iedereen doet dat.
wacht ik ga proberen voor t eerst een topic te openenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerda springt niet in de bres, het rancuneuze loeder snijdt hoogstpersoonlijk Jantje's net ingedaalde balletjes eraf
in de bres springen prima.. maar ga niet zo zielig in de media piepen......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
als een van mijn kids ooit in zon schuitje terecht kom ,spring ik ook voor hem/haar inde bres,iedereen doet dat.
Ik ga alvast klaarliggen om te lachenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
wacht ik ga proberen voor t eerst een topic te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |