Ja hoor, moet ik meteen je hele post geschiedenis meenemen ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok doe jij strax deze shit dan gewoon weer even deleten dat kan je vast wel
Nou als je mij geschiedenis wil meenemen dat ik dronken was en Beer virtueel aanrand ben jij mij held van het jaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hoor, moet ik meteen je hele post geschiedenis meenemen ?
Yeh Rightquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou als je mij geschiedenis wil meenemen dat ik dronken was en Beer virtueel aanrand ben jij mij held van het jaar
Je weet welke ik bedoel en mij voor schaam en nooit meer terug ga lezen, doch door veel users wel aangesproken wordt met een stukje van mijn post .LOLquote:
Volgens mij heb iki dat gemistquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je weet welke ik bedoel en mij voor schaam en nooit meer terug ga lezen, doch door veel users wel aangesproken wordt met een stukje van mijn post .LOL
Schat ik mega super VIp kijk maar naar mijn account en als ik wil kan ik zo alles deleten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij heb iki dat gemist![]()
Maar ergens vind ik ook dat je bewerk rechten op je eigen berichten moet hebben, niet voor maar 48 uur
Kun jij je berichten nog bewerken/verwijderenquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Schat ik mega super VIp kijk maar naar mijn account en als ik wil kan ik zo alles deleten.
Alleen ik ben niet zo laf om te verwijderen omdat ik er dronken achter heb gezeten.
Doe LS de groeten van mequote:Op woensdag 15 juli 2009 02:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh wtf, ik zit gelijktijdig op VOL
Hij leest hier vast wel meequote:Op woensdag 15 juli 2009 02:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog niet gezien, wel meerdere malen aan de telefoon gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |