Selectvracht heeft het bij mij gepresteerd een zonnebril in een sleutelkastje te drukken. (echt drukken want anders paste het niet natuurlijk) En dat terwijl het sleutelkastje natuurlijk de hele zomer niet gebruikt wordt. Heb netjes geld terug gekregen van ze btw... Omdat de bezorger het toegegeven heeft en ik er een nette bon van had.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:59 schreef nachtdier3 het volgende:
Grite kans dat het inderdaad door Selectvracht bezorgd is. Heb al meerdere klachten gelezen over zendingen uit Engeland die plots verdwijnen trouwens. Dat is al een tijdje aan de gang.
Wat ik wel frappant vind is dat het opeens alle vijf de pakketjes gelijktidig aankomen? Het lijkt wel alsof ze opgespaard zijn.
Op twee ervan staat Deutsche Post, op 1 staat Royal Mail, de 4e kan ik ook niet lezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:32 schreef jefmen het volgende:
@ TS
kan je meschien een betere foto maken van die witte kleine stickers. want dan kan ik voor je kijke of dat ze bezorgt zijn door selekt mail
dat had ik al gezien dat er dat op stondquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Op twee ervan staat Deutsche Post, op 1 staat Royal Mail, de 4e kan ik ook niet lezen.
+1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:54 schreef bluebit het volgende:
@TS: in een ander topic geef je aan een brief te hebben ontvangen (18 jul oid) van je advocaat, maar hier vertel dat je geen post ontvangt. Of ontvang je uitsluitend die cd's niet?
Bedoel je deze, heb ze maar even eraf gehaald van twee enveloppen. Overgens briefpost heb ik gewoon gehad, was op een brief van de advocaat aan het wachten.Heb hem gebeld, maar hij had (nog) niks verstuurd omdat de uitspraak door de rechtbank ongegeveer 6 weken is opgeschort.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:27 schreef slijpertje het volgende:
[..]
dat had ik al gezien dat er dat op stondmaar er staan van die kleine stickers met een barcode op en die bedoel ik
Als dat zo is dan zal im selectmail toch eens benaderen of dit gebruikelijk is om pakjes meer dan 4 tot 5 weken vast te houden na verzending.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:58 schreef jefmen het volgende:
ik zal het morge ffe nakijke op het depotvoor je ik heb al een groot vermoede dat het door selektmail/vracht is bezorgd
het is bezorgt door selekt mail en het kan ook door de douane tegen gehoude zijn en zie pmquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:51 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zal im selectmail toch eens benaderen of dit gebruikelijk is om pakjes meer dan 4 tot 5 weken vast te houden na verzending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |