Juist.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:36 schreef KaasenWorst het volgende:
Of is dit puur een probleem waar de woonstichting niks mee te maken heeft?
Hoezo moet jij meebetalen?? Jij bent de eigenaar van de woonstichting ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ja fijn, ik moet lekker meebetalen aan jouw verkoeling. Heb je zelf wel door hoe idioot dat klinkt?
Elke woningbouwvereniging heeft zo zijn eigen regels. Wat het verschil met een woonstichting isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:36 schreef KaasenWorst het volgende:
Kan je in een dergelijke situatie bij de woonstichting vragen om hulp in de vorm van airconditioning of een regeling fifty fifty of ik noem maar wat? Of is dit puur een probleem waar de woonstichting niks mee te maken heeft?
Arbo doet ook niets aan te hoge temperaturen waarbij gewerkt moet worden. Er zijn namelijk geenquote:Op maandag 13 juli 2009 17:18 schreef Renesite het volgende:
Op de werkvloer heb je de arbo.....
Stichting sociale huisvesting, stadswoning. Dat allemaal klinkt als overheid, dus belastingcenten.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:23 schreef Faat het volgende:
[..]
Hoezo moet jij meebetalen?? Jij bent de eigenaar van de woonstichting ofzo?![]()
[..]
Klok, klepel. Je weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Stichting sociale huisvesting, stadswoning. Dat allemaal klinkt als overheid, dus belastingcenten.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
LOL,quote:Op maandag 13 juli 2009 19:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Stichting sociale huisvesting, stadswoning. Dat allemaal klinkt als overheid, dus belastingcenten.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Volgens mij kan er via de Arbowet wel degelijk worden opgetreden tegen slechte werkomstandigheden hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:28 schreef Faat het volgende:
[..]
Arbo doet ook niets aan te hoge temperaturen waarbij gewerkt moet worden. Er zijn namelijk geen
wettelijke bepalingen over een maximale temperatuur. De Arbodienst geeft slechts richtlijnen en tips
Ik verwacht inderdaad dat die instanties een stuk subsidie van de overheid zullen ontvangen ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:28 schreef The.Apple het volgende:
[..]
LOL,
klinkt als overheid......wat voor geluid hoor jij dan wel niet.
FAIL
Volgens mij is de overhied hier totaal niet bij betrokken, maar wooning coorperaties en stichtingen enzo.
klinks als dat jij niet snapt hoe zoiets werkt....
Waarom denk jij dat er wel tegen opgetreden kan worden? Of is dat een gevoel dat je hebt??quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Volgens mij kan er via de Arbowet wel degelijk worden opgetreden tegen slechte werkomstandigheden hoor.
Dat er geen wettelijke bepaling over de maximale temperatuur in staat hoeft daar niet zoveel aan af te doen.
Als je als ondernemer de temperatuur in je winkel boven de 30 graden uit laat komen, dan jaag je bewust je klanten naar buiten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:04 schreef Faat het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat er wel tegen opgetreden kan worden? Of is dat een gevoel dat je hebt??
Arbodienst stelt zelf letterlijk dat ze niets kunnen doen behalve tips en adviezen geven. Als jij meer weet
dan ik hoor ik het heel graag. Er is in het verleden weleens een topic geweest over werken met te hoge
temperaturen, met daarin veel negatieve reacties. Het schijnt dat je je niet aan moet stellen als je in een
winkel werkt waar de temperatuur soms boven de 30 graden uitkomt. Typische-Fok!-vriendelijkheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |