die chick van Arch Enemy is ook lekkerquote:Op maandag 13 juli 2009 16:30 schreef Darkomen het volgende:
Het is Alissa niet Allissa!
En best damn sexy!
[ afbeelding ]
Euhm, nee aan de kop is te duidelijk te zien dat die te veel drugs, drank en rookwaar tot zich heeft genomenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
die chick van Arch Enemy is ook lekker
Het is duidelijk dat jij en je vrienden een totaal andere smaak hebben..quote:Op maandag 13 juli 2009 16:26 schreef postmortum het volgende:
Ben ik laatst met mijn vrienden aan het praten over vrouwen , beginnen ze over Leana lewis en kim Kardishan die zo ontzettend lekker zijn. Zeg ik: ik ken die twee helemaal niet , maar Candice van Walls of Jericho is lekker en Alissa van The Agonist ook.
Kijken ze me aan of ze water zien branden![]()
Mensen die alleen maar vrouwen lekker vinden die de gehele massamedia hun voorschoteld
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik ken ze ook niet, maar ik ben dan een meisje en hoef dat ook niet te weten
Extrema is uitverkocht weet ik heel toevallig, en ik ga zaterdag al op stap, sorry!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Maar jij bent ook lekkerHeb je zaterdag iets te doen? Extrema op mijn kosten?
candice van walls of jericho :quote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Salatrel het volgende:
u bedoeld candice michelle?
I know maar aan de deur zijn nog kaarten te koop toch? Ze hebben iets van 500 extra kaarten voor deurverkoop maar je betaald wel 10 euro extraquote:Op maandag 13 juli 2009 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Extrema is uitverkocht weet ik heel toevallig, en ik ga zaterdag al op stap, sorry!
Wtf, ga jij -uberautist- nou een beetje zitten playen hier?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Maar jij bent ook lekkerHeb je zaterdag iets te doen? Extrema op mijn kosten?
Wat denk jij dan. Mijn begeleidster kwam net wel even met een slabbertje m,n mondhoeken schoonmakenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:41 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Wtf, ga jij -uberautist- nou een beetje zitten playen hier?
Zeau, die kan er wat vanquote:Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
candice van walls of jericho :
[ afbeelding ]
Inderdaad! Wat een Lieke van Lexmond neus!quote:
quote:
Jij en die 2 n00bs boven je, hebben geen smaak.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gadverdegadver, als kanker een gezicht had eh![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |