Dat is niet wat ik bedoel, beunhaas.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:58 schreef Siniti het volgende:
Goede klacht mijn film was ook ingenomen afgelast door een aidsconcert van MJ
Ik wel, infidel.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel, beunhaas.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme mensen, kunnen jullie niet lezen?
Ik bedoel dus nieuws als dit en dit.
Tyf op met die bagger.
quote:"De eerste keer dat we seks hadden zei hij tegen mij 'The King of Pop is going to lick your lollipop.'
Ja want ik ben degene die dat nieuws post.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Goed ideeBegin er gelijk zelf ook even mee dan! (diklip)
Heb ik gisteren al gedaanquote:
jij zou hem dus geven?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef BigKahuna het volgende:
...dat hij ons heeft gegeven.
... deze man ons allemaal heeft gegeven.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef mividaloca het volgende:
Eens met klacht... MJ maakte ooit goede muziek en nu is ie dood. Einde verhaal!
Wel één die verdraaid goede muziek maakte.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:33 schreef wakajawaka het volgende:
Hij is geen heldhij was een psychopaat
Want ?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:33 schreef wakajawaka het volgende:
Hij is geen heldhij was een psychopaat
Na Bad is het wat dat betreft ook een aflopende zaak geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 16:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wel één die verdraaid goede muziek maakte.
Michael Jackson vind ik een geweldenaar, een fenomeen en veruit de invloedrijkste artiest van de laatste 30/40 jaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik word ook helemaal zat van die hype. Het gaat al lang niet meer om die kerel zelf (waar ik overigens geen biet om geef), het is nu gewoon een melkkoe geworden.
Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |