en gehaald, joepiequote:Op maandag 13 juli 2009 16:28 schreef Leinonlein het volgende:
Vorige week heb ik deze toets afgelegd
neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef Asmae het volgende:
P.s bij Pre-master BA is die toch niet bindend??
groetjes
Asmae
Zolang kennis nog steeds macht betekend...quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:31 schreef Asmae het volgende:
Jammer dat jullie zo fucking gierig voor je informatie zijn.
Maar ik heb hem inmiddels al gehad. En gelukkig waren andere mensen wel zo vriendelijk om wat tips te geven. Soms helpt het minder egoistisch te zijn en een ander te helpen. Ik heb zelf in ieder geval wel alle info voor aankomende assesment afleggers op een ander website geplaats en hoop dat ze er wat aan hebben.
Gun mensen gewoon kwestie van gunnen.
LATERS
Maar ook niet iedereen kijkt hier dagelijks. Ik niet i.i.g.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
Wat jitzzzze zegt, lang niet iedereen kan antwoord geven op deze vragen. Daar komt bij dat Memfyou al een maand niet op deze site is geweest, Leinonlein al negen dagen niet.
Beste Asmae,quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:31 schreef Asmae het volgende:
Jammer dat jullie zo fucking gierig voor je informatie zijn.
Maar ik heb hem inmiddels al gehad. En gelukkig waren andere mensen wel zo vriendelijk om wat tips te geven. Soms helpt het minder egoistisch te zijn en een ander te helpen. Ik heb zelf in ieder geval wel alle info voor aankomende assesment afleggers op een ander website geplaats en hoop dat ze er wat aan hebben.
Gun mensen gewoon kwestie van gunnen.
LATERS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |