idd...zou ik ook hebbenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:54 schreef Levitation het volgende:
Maar ik ga nog wel een keertje naar Sranang, hoor! Moet het toch een keer gezien hebben.
dat is zijn wassen beeldquote:
Mijn ouders zijn er 3 jaar geleden geweest, was voor het eerst in 50 jaar dat mijn vader terug is geweest. Mijn moeder vond het helemaal geweldig!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
idd...zou ik ook hebben
Zijn je ouders wel nog terug geweest? Woont er nog familie?
en ik maar denken dat dat een grap was steeds bij rayman is laatquote:Op maandag 13 juli 2009 16:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er 3 jaar geleden geweest, was voor het eerst in 50 jaar dat mijn vader terug is geweest. Mijn moeder vond het helemaal geweldig!![]()
Ik heb er nog een oom en tante wonen en volgens mij nog een half-tante (2de huwelijk van mijn opa) en nog wat neven en nichten. En verder is iedereen familie van iedereen en dus "kent" iedereen je.![]()
Surinamers vragen altijd: "Wie is je vader, wie is je moeder" en dat is over het algemeen genoeg om je te kunnen plaatsen. En dan hoor je er bij en moet je blijven eten.
Nee, dat vragen ze echt.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
en ik maar denken dat dat een grap was steeds bij rayman is laat
nee hoor, is heel normaal onder suri'squote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
en ik maar denken dat dat een grap was steeds bij rayman is laat
dan is er wel een connectie met Helmonders....quote:Op maandag 13 juli 2009 16:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dat vragen ze echt.![]()
![]()
En dan gaat het gesprek verder met: "Ah je bent er een van Benny, ik dacht dat hij alleen 2 zoons had! Hoe oud ben je, meisje?"
ja, en dan beurde klappen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
dan is er wel een connectie met Helmonders....
Als ik ergens ben: oh...bende gij een zoon van Paultje
neuh...in tegenstelling...pa is vrij bekend in heel Helmond...ook bij mensen die je niet tegen je wil hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, en dan beurde klappen.
das helmondsche gezellieness
Ik las het. Op feestjes.quote:
over dwergen gesprokenquote:
ook die lusten kogels, denk MacDonalds..quote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Stereophonic het volgende:
[..]
neuh...in tegenstelling...pa is vrij bekend in heel Helmond...ook bij mensen die je niet tegen je wil hebben.
ik weet pas sinds Sam's turndag dat meisjes deze sportniet beoefenen..quote:
gelukkig skiete ze vooral op elkaarquote:Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook die lusten kogels, denk MacDonalds..
dwergslingeren hebben we het over hequote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet pas sinds Sam's turndag dat meisjes deze sportniet beoefenen..
waarom snap ik niet, so dan plas je een beetje als je jezelf optrekt, who cares..
met of zonder wijn?quote:
zijn wg vindt het niet grappigquote:Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef FUFR het volgende:
ik zie het prbleem niet, snuiven zal eerder in zn nadeel werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |