Zeer -- SLECHTE -- ervaring met
warmbloedig, die mij Deet verkocht (
[TK] TROPEN Malerone pillen en DEET 50%)
Hij zou de DEET snel versturen, omdat mijn reis snel aan zou vangen.
Na twee weken nog geen deet.
Privebericht gestuurd, maar ik zag dat hij al een hele tijd niet op fok was geweest.
Geen contactgegevens in zijn fotoboek of profiel, en wilde hem toch mailen.
Toen ben ik zijn mailadres maar gaan zoeken op het WWW. Op zijn profiel stond dat hij in Zwolle woont, en ik vond iemand op het internet uit Overijssel met dezelfde achternaam (Wong A Kiem, Johan). Die persoon heb ik dus maar een kort, niet te onvriendelijk mailtje gestuurd.
Paar dagen daarna krijg ik bericht van hem:
quote:
"Ow shit helemaal vergeten. sorry...
Ik ben zo druk met afstuderen. Ik zal ze maandag op de post doen.
groeten,
Johan"
Ik stuur hem terug dat het nog op tijd is en ontvang de Deet.
Paar dagen later volgt er weer een bericht:
quote:
Wat ben je nou voor een lul dat je familie van mij komt lastig vallen.
Check mijn geschiedenis op de site eens. Ik naai geen mensen en helemaal niet voor 14 euro. Ik heb gezegd dat ik het verstuurd heb toch! Als het niet aan is gekomen interesseert het me geen ene fuck op dit moment.
Vriendelijke groeten,
Johan
Van dit soort taalgebruik ben ik natuurlijk niet gediend. Ik heb niks fout gedaan, en kon er niks aan doen dat ik zelf naar zijn e-mailadres op zoek gaat omdat hij mij op geen enkele wijze contactgegevens verstrekt, dus ik stuur hem een bijdehand mailtje terug:
quote:
Hallo,
Die mail heb ik verstuurd omdat ik zag dat je al een tijdje niet actief was geweest op fok! en daar ook geen verdere contactgegevens had. Toch maar een privéberichtje gestuurd en binnen twee dagen nog geen reactie. Aldus geschiedde; ik moest op zoek naar je mailadres en meende dat gevonden te hebben, je woonplaats met je provincie en naam combinerende. Dat was dus niet zo.
Tips (gratis en voor niets):
-kopers contacgegevens van jou sturen
-contactgegevens (al is het een speciaal adres daarvoor) in je fotoboek zetten
-op tijd je spullen opsturen zodat kopers niet naar je op zoek moeten (en zich dus kunnen vergissen)
-Je taalgebruik beteren, onbeschofte vlerk!
Het was me een genoegen om je nog even met je neus op de feiten te drukken. Over een dag uur zit ik voor 5 maanden aan de andere kant van de wereld. Af en toe een safari met jou lekkere DEET, en vooral veel relaxen. Heerlijk. Kun jij volgensmij ook wel gebruiken! Werk en studeer ze ;-)
Met vriendelijke groet!
Hierop krijg ik een mailtje van hem:
quote:
Ik heb mijn portie maanden relaxen in de tropen net gehad
owja, ik heb die deet aangelengd met water
veel plezier daar!
gr
Johan
KLACHT: Hij zegt geen klanten te naaien, doet dit dus wel. Gelukkig rook ik al dat het geen echte volledige DEET was en heb ik hem al weggepleurd voor ik vertrok.Kijk uit voor deze dwaze oplichter, hij heeft er geen enkel probleem mee je dubbel te naaien als je iets doet wat hem door zijn eigen schuld niet bevalt.