Dat zal allemaal wel nipt worden ja. Als 't nog lukt.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Dan had die ex-trainer dus gelijk
Godverdomme wat dom maar goed, dan maar twee jaar op de blaren zitten... maar vernaggeld ie nu niet heel erg zijn eigen kansen op de SpelenVolgens mij moet ie in 2011 kwalificeren en dan zou ie nog net geschorst zijn of niet
Whehehe ja dat was helemaal geen magnesiumquote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef ZoneKill het volgende:
Daarom had hij altijd van die witte handen.
We zullen nu heel anders naar youri kijken als ie weer met ze handen in dat bakje gaat zitten voor dat ie zijn oefening gaat doen.
Dit speelt vast al jaren...die Remi Lens heeft het een paar jaar geleden al beweerd....quote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef APK het volgende:
Als je drie dagen voor een belangrijk toernooi een nachtje door gaat halen dan lijkt mij dat op zijn zachts gezegd een zeer slechte voorbereiding.
Duidelijk een substantieel probleem, als je de eerdere verhalen leest.
Duh, waar anders voor?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef Stofje het volgende:
Ja, ach. Stom is het zeker. Aan de andere kant lijkt het me ook erg zwaar om de eerste 35 jaar van je leven volledig clean te blijven en niet te snoepen van al het lekkers dat overal aangeboden wordt.
Als je kijkt naar geschiedenis hoeft zoiets niet het einde van je carriere te betekenen(als je bijvoorbeeld wielrenner of voetballer bent)quote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Er zijn er genoeg die het wel kunnen.. of gebruikt tegenwoordig heel de samenleving van < 35jr ?
Ik vind het echt superdom. Maar vast wel een dieperliggend probleem bij hem want zo'n carriere zomaar verpesten doe je niet voor je lol.
das waar. Het maakt het er alleen niet echt makkelijker op.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als je kijkt naar geschiedenis hoeft zoiets niet het einde van je carriere te betekenen(als je bijvoorbeeld wielrenner of voetballer bent)
Ik vind het gewoon raar dat de anti-doping autoriteiten zich zo bezig houden met het verleden, het is veel effectiever om huidige valsspelers aan te pakken, dan personen die het mssn 7 jaar geleden gebruikt hebben. Tsja er zullen ws een paar onderzoekers zijn die zich graag willen bewijzen ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:28 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
das waar. Het maakt het er alleen niet echt makkelijker op.
Nou het is wel weer raak de laatste tijd.. Ook met Pechstein (en Boogerd?) .. Ik vind het allemaal oerdom maar stiekem toch wel bijster interessant.
Nou ja, Nederlands kampioen wordt hij waarschijnlijk nog wel als ie aan de ringen hangt te snuiven, volgens mij won hij dit NK met meer dan een punt voorsprong op de nr 2quote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef APK het volgende:
Als je drie dagen voor een belangrijk toernooi een nachtje door gaat halen dan lijkt mij dat op zijn zachts gezegd een zeer slechte voorbereiding.
Duidelijk een substantieel probleem, als je de eerdere verhalen leest.
quote:Schorsing sergeant der eerste klasse Yuri van Gelder
13 juli 2009, 15.51 uur
Defensie Topsporter sergeant der eerste klasse Yuri van Gelder is enige weken geleden tijdens een dopingcontrole betrapt op het gebruik van harddrugs. Dit heeft Van Gelder vanmiddag bekend gemaakt tijdens een persconferentie op Nationaal Congrescentrum Papendal in Arnhem, waar hij nadere toelichting heeft gegeven aan de Nederlandse sportpers. Los van de sportieve gevolgen die Van Gelder zal ondervinden, heeft dit feit ook gevolgen voor zijn arbeidsrelatie met Defensie.
Het gebruik van harddrugs is niet verenigbaar met het uitoefenen van een militaire functie en de verantwoordelijkheden die het militaire beroep meebrengen. Defensie is daar zeer duidelijk in en hanteert een zero-tolerance beleid, dat op iedere militair, van hoog tot laag, van kracht is.
Dit betekent dat sergeant der eerste klasse van Gelder door zijn commandant is geschorst in afwachting van zijn mogelijk ontslag wegens het gebruik en bezit van harddrugs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |