abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70935048
Ik ga dus met mijn ouders alleen op vakantie, voorgaande jaren gingen we meestal met het vliegtuig of met me broers. Dat is dit jaar dus anders, en daarom mag ik de "planning" aangeven. Het enige wat zij willen is een beetje aan de kust bij Biaritz/Bordeaux.
Nu vraag ik mij af, hebben jullie nog tips wat voor mij leuk is (15 jaar) en mijn ouders te doen. Ik sta voor alles open en ben nergens bang of allergisch voor
pi_70935231
Golfsurfen natuurlijk En eventueel je duikbrevet halen!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_70935503
Schrijf je in voor een petanque toernooi.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70935507
jongen / meisje ?

in Frankrijk vond ik raften en canyoning altijd heel goed te doen, moet je wel een beetje sportief zijn

http://nl.franceguide.com/Trotseer-het-wilde-water-in-Frankrijk.html?NodeID=1&EditoID=33473
  maandag 13 juli 2009 @ 15:39:06 #5
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_70935713
surfen in biarritz!
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_70937144
Surfen is inderdaad wel tof, maar dat had ik vorig jaar met een kamp gedaan maar in me eentje surfen is ook niet zoo leuk. En ik ben een jongen . Ik was meer opzoek naar een 1 dags uitje, waar je gewoon met de auto heen kan. Raften lijkt mij ook wel tof, en me pa zou het ook wel leuk vinden. Zijn alleen die rivieren in de zomer wel wild?
EDIT:
Dat canyoning lijkt me erg tof Ik ga daar eff voor doorkijken
pi_70949237
Les Gorges du Verdon, oftewel de "Grand Canyon du Verdon":
schitterend mooi gebied (kloof), je kunt er op de rivier kanoën, elastiek springen van een brug, bergbeklimmen, kamperen, en plenty plaatsjes bezoeken...

Zie wikipedia Nederlandse versie en Engelse versie voor meer info.

Ik wist het niet eens, maar ik lees er net dat het de op één na grootste kloof ter wereld is!
 FR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')