Tja. Met een béétje mentale capaciteiten waren ze geen fabrieksarbeider geworden uiteraard.quote:
Ben alleen benieuwd of ze het zouden doenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:24 schreef tjoptjop het volgende:
Tja, na die gijzeling een paar maanden geleden kijk ik hier niet meer van op.
"Die gijzeling"? Heb je enige idee hoe vaak dat gebeurt in Frankrijk en Wallonië? Dat is een jaarlijkse terugkerend fenomeen, een paar jaar terug had je er meerdere tegelijkertijd rond Luik.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:24 schreef tjoptjop het volgende:
Tja, na die gijzeling een paar maanden geleden kijk ik hier niet meer van op.
Zelf heb ik er toen pas voor het eerst van gehoord, maar het verbaasd me eigenlijk niet echt dat het blijkbaar al jaren speelt. Recht in eigen hand nemen zijn die Fransen nogal goed in.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:13 schreef Drive-r het volgende:
[..]
"Die gijzeling"? Heb je enige idee hoe vaak dat gebeurt in Frankrijk en Wallonië? Dat is een jaarlijkse terugkerend fenomeen, een paar jaar terug had je er meerdere tegelijkertijd rond Luik.
Het is de afgelopen tien jaar niet zo aangeslagen, dus ik denk niet dat je dat hoeft te verwachten. Ik weet het, het moet teleurstellend voor je zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef xenobinol het volgende:
Goeie actie, binnenkort ook zulke acties in NL hoop ik
Ik ben geduldig hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 19:12 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Het is de afgelopen tien jaar niet zo aangeslagen, dus ik denk niet dat je dat hoeft te verwachten. Ik weet het, het moet teleurstellend voor je zijn.
En terecht. Moeten ze de economie maar niet slopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:16 schreef tjoptjop het volgende:
belachelijk dat er gecapituleert wordt. Dit is gewoone en vrijbrief voor werknemers om maar vooral dit soort dingen te gaan doen, hoe irreel ook. Dit gaat uiteindelijk veel verder, tot aan ontvoeringen van kinderen van directeuren e.d aan toe.
En geef de arbeiders eigenlijk eens ongelijk, ze kunnen het straffeloos flikken aangezien de politie de andere kant op kijkt en de politiek er z'n vingers niet aan wilt branden. Debiel; dat er toegegeven wordt aan dit soort criminele daden.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar de economie gaat al sinds mensenheugenis in een cyclische beweging. De afgelopen opwaardse trend is te lang met kunstgrepen in stand gehouden, vandaar ook de val die (gaat) komt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:18 schreef zeezout het volgende:
[..]
En terecht. Moeten ze de economie maar niet slopen.
Het is natuurlijk altijd mooi als mensen krijgen waar ze recht op hebben, die ontslag premie was in dit geval gewoon vastgelegd, klaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:11 schreef xenobinol het volgende:
En zie daar het succes is binnen![]()
Direkteur heeft boot verkocht, arbeiders krijgen hun ontslagpremie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |