Oud nieuws natuurlijk. Je zou wel gek zijn om voor een hongerloontje te werken in je eigen land als je hier in nederland alleen maar thee hoeft te drinken en je handje op hoeft te houden bij mensen zoals jij en ik die werken.
quote:
Tofik Dibi doet appèl op jongeren in Marokko
Uitkeringen
Dibi, wiens ouders jaren geleden naar Nederland kwamen, gaat regelmatig op vakantie naar Marokko en stelt dat vooral Nederland als het beloofde land wordt gezien.
"Als ik in Marokko op vakantie ga, is er geen enkele jongen of meisje die niet bezig is met nadenken over hoe ze Europa kunnen bereiken. Nederland wordt gezien als utopia."
"Dat heeft onder andere te maken met de uitkeringen die je hier zo zou kunnen krijgen."
Vakantie
Naast de vermeende makkelijke manier om een uitkering te krijgen dragen ook de vele vakantievierende Marokkaanse Nederlanders bij aan de aantrekkingskracht van Nederland.
"Marokkanen die vanuit Nederland naar Marokko op vakantie gaan, hebben een gehuurde bak, vette kleding en geld.(edit door TS, mijn en jou geld) Ze kunnen alles doen wat ze willen."
Klacht: Mensen die denken dat het hier een paradijs is, Of het er wel van maken ten kosten van de belastingbetaler..
antiklacht: na tig jaar beginnen ze het beetje bij beetje te begrijpen in den haag.
antiiklacht2: het is notabene groenlinks die hier mee aan komt zetten.
superklacht: Ik vind het prima dat ik belasting betaal. en ik betaal behoorlijk wat. Maar het frustreert mij dat ik met mijn belastinggeld mensen ondersteun die het niet verdienen.
Mensen die ziek zijn, en of een goede reden hebben waarom ze niet kunnen werken prima. Maar mensen die het vertikke om iets te doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.