abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71309468
Koen heeft prima geslapen, was alleen wat vroeger wakker dan normaal (maar hij lag er ook wat eerder in)
Hij heeft verhoging (nog steeds) 38.7 dus hij heeft net nog een paracetamol gehad. Even aankijken en anders vanavond nog 1 voor het slapen gaan.
pi_71319192
Och Koen, nog steeds niet fit. Hopelijk knapt hij snel op.

Oeh, Chris en de bank.. Dat is een goede combi.. Lekker springen, etc.. Hij mag alleen niet over de rand naar zijn glijbaan klimmen. En dat doet hij ook niet.. Ik geloof dat hier best veel kan. En eigenlijk ook maar weinig pijnlijks gebeurd (afkloppen)..
Hij zat alleen vanochtend voor de 4e (ja 4e) keer vast met zijn knie tussen de spijlen.. Hopelijk gaat het met slapen in het peuterbedje net zo goed als nu in het ledikant. Want daar hebben we weinig klagen over..
pi_71324552
Nou, zonet maar besloten Chris vandaag nog in het peuterbedje te leggen. Dus meneer ligt nu helemaal vrij in zijn kamertje.. Eens kijken of dat gezellig gaat worden vannacht..
pi_71324776
DF, hier gingen de eerste nachten hardstikke goed. Pas sinds het zo warm is geweest is ze aan het klooien met in slaap vallen...
Fake it till you make it...
pi_71324892
Daar ben ik ook bang voor. De eerste nachten gaan nog wel, totdat hij doorkrijgt dat hij er zelf uit kan klimmen..

Ik heb nu in ieder geval niks meer gehoord. Straks even om het hoekje gluren
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:21:36 #181
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71325117
Spannend Deepfreeze! Heb je nog een foto van dat leuke zelfgemaakte bedje? Of heb ik daar helemaal overheen gekeken?
pi_71325177
Nog niet
Manlief is NU foto's aan het online zetten. Dus ik post straks nog wel even in het fototopic en/of bedjestopic..
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:25:36 #183
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71325212
Ah dan hou ik die topics in de gaten!
pi_71326376
Hadden we het niet over bank-springen:

Onze stuiterbal:

(Sorry voor de foto-spam, camera zat vol met allerlei leuke en maffe foto's)
pi_71333093
hihi leuke foto

Hoe is het slapen in het nieuwe bed vanacht gegaan?
  zondag 26 juli 2009 @ 08:51:39 #186
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_71333261
chris heeft best goed geslapen. in ieder geval het gaan slapen en het opstaan. alleen wat brullen vannacht, dus paar keer eruit, en een aai over zijn bol. maar dat kan ook van kiesjes of de warmte komen. niet door het bed denk ik.
pi_71333272
Fijn dat het op zich best goed is gegaan
pi_71333522
DF, fijn dat het goed is gegaan.
Wij hebben hier een dreumes die dus 's avonds gaat lopen spoken en steeds uit bed komt. Maar als ze 's morgens wakker is blijft ze liggen lijkt wel...
In elk geval als het geen eeuwen duurt voor we naar haar toe gaan... Maar vanmorgen heeft ze toch zeker 20 minuten liggen kletsen IN bed, dus ze kan het wel...

Net buiten was ze alle insectjes aan het begroeten: "hallow fiejuh" (vliegje).
pi_71344767
Hooi
Wat lief van Mirte fieje
Sander lag toen hij 3 was nog in zijn ledikant Dus van het uit bed kruipen heb ik eigenlijk nooit last gehad.

Het gaat weer wat beter met Koen vanmorgen nog een beetje verhoging en wat huilerig, dus een zetpilletje gehad. Heeft in de auto heerlijk liggen tukken en de rest van de dag was het super! We zijn in Artis geweest en hij heeft zijn oogjes uitgekeken. (hij wilde zelfs de kuikentjes meenemen, toen we wegreden moest hij heel hard huilen)
Ohja en een of ander wespenbeest heeft hem geprikt, in zijn handje dus dat was ook ff brullen, en zijn handje werd helemaal dik. En toen zat ik me te bedenken, wat nou als hij allergisch geweest zou zijn... Ik heb helemaal geen idee wat de symptomen zijn daar van. Het liep tegen het middaguur en hij is in slaap gevallen. Gelukkig niets aan de hand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als afsluiter, nu ik dit tik, issie net van de bank afgevallen J. zat er bij maar had hem net niet goed vast.
Nu lekker in bad en naar bed

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2009 18:41:16 ]
  zondag 26 juli 2009 @ 20:42:05 #190
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_71347971
Fijn dat het met Koen beter gaat!
Ik dacht dat wespensteken pas een allergische reactie kunnen geven, nadat je een paar keer gestoken bent. Dus de 1e keer is er normaal niks aan de hand.
En dan ook nog een bult op zijn koppie? Zit ook niet mee..

Hier een vrolijk jochie, maar wel moe omdat we hem om half 5 maar wakker hebben gemaakt. Zo weer lekker in bed verder slapen
pi_71356989
Fijn dat het weer wat beter met Koen gaat
pi_71357573
lovelylady, het kan inderdaad best zo zijn dat koen een volgende keer heftiger reageert op een wespensteek. een allergie schijn je op te bouwen, die is niet altijd onmiddellijk zichtbaar. dus je kunt er nu nog niet van uitgaan dat hij niet allergisch is. maar wat zielig he, zo'n gemene steek bij zo'n kleintje!
(en ik ben niet allergisch maar ook dan is een wespensteek enorm irritant, heb ik dit weekend weer eens mogen ervaren - en nog steeds. bah! ).
pi_71357729
Hoe gaat het met Koen? Al wat bijgekomen van gisteren?

Vandaag alweer een dreumesje jarig.
Ethan, gefeliciteerd!!

En dan staat Chris gewoon helemaal bovenaan voor 2 weekjes..
Hier een rustig nachtje. Gisteravond wel wat mopperen, maar na een dikke knuffel van papa en mama ging hij lekker slapen. (Dat gebeurde in het ledikantje ook wel na een drukke dag). En vannacht niks gehoord.
Vanochtend moest ik hem wakker maken. En toen ging hij gek doen.. Chris was al wat aan het wakker worden. Ik ga naast hem om de grond zitten, hij kruipt uit bed, en gaat op de vloer liggen met zijn oogjes dicht . Om even later terug zijn bed in te kruipen, en ik moest er ook maar naast gaan liggen. Zo
Maar hij is er dus nog niet uitgekropen terwijl er niet bij waren..
pi_71359534
DF
pi_71362495
Bix, ik ben me wat meer gaan inlezen in steken en insectenbeten. Ik zou zoiets toch wel moeten weten als gastouder Ik ben weer wat wijzer.

Koen is weer drama, vandaag huilen/huilen/huilen slecht eten, slecht in slaap komen..... ik weet niet hoelang ik dit nog ga volhouden... ik vind het allesbehalve leuk
pi_71363151
Ach Koen toch.. Nog steeds niet fit.
Een zetpil helpt ook niet? Of had je dat al geprobeerd?
pi_71363388
Koen heeft geen koorts of verhoging meer. Er lijkt niets aan de hand te zijn
  maandag 27 juli 2009 @ 13:35:39 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71363492
Ik heb gister ook drama gehad met Jen. Ik kon ook niet zeggen wat er nu was... Alleen maar huilen. Ik heb toen ook maar paracetamol gegeven en met een half uur sliep mevrouw... Ik heb nog steeds geen idee wat het was, want vanmorgen was er niets aan de hand...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71363725
Maf LL.. Misschien toch tandjes/kiesjes. Dat nu de druk er even af is.. Dat ging hier ook meestal op en af..
En dan een beetje koorts erbij vanwege de pijn of het huilen.

En Jen ook al onverklaarbaar drama.. Gelukkig is het snel overgegaan. Maar een raadsel wat het dan is he..
pi_71369176
Ja misschien DF ik weet het echt niet, ik ben sinds gister wel weer begonnen met chamodent regelmatig te geven. Dus wie weet helpt dat als verlichting
Zoveel mogelijk afleiding zoeken... en helaas is dat continu op de grond zitten bij Koen. Ik heb in middels een platte reet.
Vanmorgen zo broeierig warm dus hup naar buiten en zie hij kan nog wel lachen hoor

De rest staat hier

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2009 16:40:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')