abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:21:36 #181
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71325117
Spannend Deepfreeze! Heb je nog een foto van dat leuke zelfgemaakte bedje? Of heb ik daar helemaal overheen gekeken?
pi_71325177
Nog niet
Manlief is NU foto's aan het online zetten. Dus ik post straks nog wel even in het fototopic en/of bedjestopic..
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:25:36 #183
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71325212
Ah dan hou ik die topics in de gaten!
pi_71326376
Hadden we het niet over bank-springen:

Onze stuiterbal:

(Sorry voor de foto-spam, camera zat vol met allerlei leuke en maffe foto's)
pi_71333093
hihi leuke foto

Hoe is het slapen in het nieuwe bed vanacht gegaan?
  zondag 26 juli 2009 @ 08:51:39 #186
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_71333261
chris heeft best goed geslapen. in ieder geval het gaan slapen en het opstaan. alleen wat brullen vannacht, dus paar keer eruit, en een aai over zijn bol. maar dat kan ook van kiesjes of de warmte komen. niet door het bed denk ik.
pi_71333272
Fijn dat het op zich best goed is gegaan
pi_71333522
DF, fijn dat het goed is gegaan.
Wij hebben hier een dreumes die dus 's avonds gaat lopen spoken en steeds uit bed komt. Maar als ze 's morgens wakker is blijft ze liggen lijkt wel...
In elk geval als het geen eeuwen duurt voor we naar haar toe gaan... Maar vanmorgen heeft ze toch zeker 20 minuten liggen kletsen IN bed, dus ze kan het wel...

Net buiten was ze alle insectjes aan het begroeten: "hallow fiejuh" (vliegje).
Fake it till you make it...
pi_71344767
Hooi
Wat lief van Mirte fieje
Sander lag toen hij 3 was nog in zijn ledikant Dus van het uit bed kruipen heb ik eigenlijk nooit last gehad.

Het gaat weer wat beter met Koen vanmorgen nog een beetje verhoging en wat huilerig, dus een zetpilletje gehad. Heeft in de auto heerlijk liggen tukken en de rest van de dag was het super! We zijn in Artis geweest en hij heeft zijn oogjes uitgekeken. (hij wilde zelfs de kuikentjes meenemen, toen we wegreden moest hij heel hard huilen)
Ohja en een of ander wespenbeest heeft hem geprikt, in zijn handje dus dat was ook ff brullen, en zijn handje werd helemaal dik. En toen zat ik me te bedenken, wat nou als hij allergisch geweest zou zijn... Ik heb helemaal geen idee wat de symptomen zijn daar van. Het liep tegen het middaguur en hij is in slaap gevallen. Gelukkig niets aan de hand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als afsluiter, nu ik dit tik, issie net van de bank afgevallen J. zat er bij maar had hem net niet goed vast.
Nu lekker in bad en naar bed

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2009 18:41:16 ]
  zondag 26 juli 2009 @ 20:42:05 #190
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_71347971
Fijn dat het met Koen beter gaat!
Ik dacht dat wespensteken pas een allergische reactie kunnen geven, nadat je een paar keer gestoken bent. Dus de 1e keer is er normaal niks aan de hand.
En dan ook nog een bult op zijn koppie? Zit ook niet mee..

Hier een vrolijk jochie, maar wel moe omdat we hem om half 5 maar wakker hebben gemaakt. Zo weer lekker in bed verder slapen
pi_71356989
Fijn dat het weer wat beter met Koen gaat
pi_71357573
lovelylady, het kan inderdaad best zo zijn dat koen een volgende keer heftiger reageert op een wespensteek. een allergie schijn je op te bouwen, die is niet altijd onmiddellijk zichtbaar. dus je kunt er nu nog niet van uitgaan dat hij niet allergisch is. maar wat zielig he, zo'n gemene steek bij zo'n kleintje!
(en ik ben niet allergisch maar ook dan is een wespensteek enorm irritant, heb ik dit weekend weer eens mogen ervaren - en nog steeds. bah! ).
pi_71357729
Hoe gaat het met Koen? Al wat bijgekomen van gisteren?

Vandaag alweer een dreumesje jarig.
Ethan, gefeliciteerd!!

En dan staat Chris gewoon helemaal bovenaan voor 2 weekjes..
Hier een rustig nachtje. Gisteravond wel wat mopperen, maar na een dikke knuffel van papa en mama ging hij lekker slapen. (Dat gebeurde in het ledikantje ook wel na een drukke dag). En vannacht niks gehoord.
Vanochtend moest ik hem wakker maken. En toen ging hij gek doen.. Chris was al wat aan het wakker worden. Ik ga naast hem om de grond zitten, hij kruipt uit bed, en gaat op de vloer liggen met zijn oogjes dicht . Om even later terug zijn bed in te kruipen, en ik moest er ook maar naast gaan liggen. Zo
Maar hij is er dus nog niet uitgekropen terwijl er niet bij waren..
pi_71359534
DF
pi_71362495
Bix, ik ben me wat meer gaan inlezen in steken en insectenbeten. Ik zou zoiets toch wel moeten weten als gastouder Ik ben weer wat wijzer.

Koen is weer drama, vandaag huilen/huilen/huilen slecht eten, slecht in slaap komen..... ik weet niet hoelang ik dit nog ga volhouden... ik vind het allesbehalve leuk
pi_71363151
Ach Koen toch.. Nog steeds niet fit.
Een zetpil helpt ook niet? Of had je dat al geprobeerd?
pi_71363388
Koen heeft geen koorts of verhoging meer. Er lijkt niets aan de hand te zijn
  maandag 27 juli 2009 @ 13:35:39 #198
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71363492
Ik heb gister ook drama gehad met Jen. Ik kon ook niet zeggen wat er nu was... Alleen maar huilen. Ik heb toen ook maar paracetamol gegeven en met een half uur sliep mevrouw... Ik heb nog steeds geen idee wat het was, want vanmorgen was er niets aan de hand...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71363725
Maf LL.. Misschien toch tandjes/kiesjes. Dat nu de druk er even af is.. Dat ging hier ook meestal op en af..
En dan een beetje koorts erbij vanwege de pijn of het huilen.

En Jen ook al onverklaarbaar drama.. Gelukkig is het snel overgegaan. Maar een raadsel wat het dan is he..
pi_71369176
Ja misschien DF ik weet het echt niet, ik ben sinds gister wel weer begonnen met chamodent regelmatig te geven. Dus wie weet helpt dat als verlichting
Zoveel mogelijk afleiding zoeken... en helaas is dat continu op de grond zitten bij Koen. Ik heb in middels een platte reet.
Vanmorgen zo broeierig warm dus hup naar buiten en zie hij kan nog wel lachen hoor

De rest staat hier

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2009 16:40:11 ]
pi_71370345
Mooi ventje!
Lastig he als ze iets hebben,maar niet duidelijk kunnen maken wat er is

Wij zijn vandaag weer naar de chiropractor geweest voor controle. Nekje zat weer wat vast, rug en heupen ook. Misschien dat dat ook het slechte (in) slapen veroorzaakt..
Ik heb haar na een hele banaan (!) en een beetje bv in bed gelegd en ik heb geen kik meer van d'r gehoord (en ze slaapt nu sinds 3 uur). Straks maar wakker maken
  maandag 27 juli 2009 @ 20:37:37 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71375934
Nijna, bij eli helpt het om om het hoekje te gaan staan en zodra hij zijn gezicht vertoont bij de deur direct in stilte weer in bed te leggen. niet te lang wachten, want dan duurt het alleenmar langer. bij eli tenminste

vwb bankspringen... eli gaat op de zijkant zitten, roept "eeeeen, teee, hoppetteee " en ligt languit schaterlachend op de bank

ha, een lachende koen wel vervelend at hij steeds zontroostbaar is

DF, wat goed dat chris zo braaf blijft liggen! en dat hij alleenmaar de groente eet... kan je bij ons kangskomen en uitleggen hoe dat werkt?
nah, eli eet heel goed de laatste tijd. gister zelfs 3 (!!) pannekoeken en vandaag ook echt een goed deel van zijn bord avondeten, dus ik heb niks te klagen.
het wachten is nu op de volgende (laatste) set kiezen. kwijlen, check, knauwen op hand, check, raar ruiken, check, laatste kiezen, nope. maar zolang hij verder relatief weinig last heeft, hoor je mij niet klagen

mrien, fijn dat de chiropractor wat heeft kunnen helpen. weet hij ook waardoor de spanning komt?

en eli is ook echt bezig met zn zindelijkheid. hij roep eerst "luier" en gaat dan uitgebreid staan persen of roept er triomfantelijk "bappen" achteraan. maar iets laten vallen op het potje, ho maar }:w
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71376279
Helaas. De rode kool bleef vandaag liggen.. Maar dat is ook niet groen
Verder eet hij nog wel goed. Alleen brood wil niet zo lekker. Gaat met een half tot max 1 boterham bij het ontbijt, lunch eigenlijk hetzelfde verhaal. Maakt ook niet uit of er zoet of hartig op zit.. Maar 't manneke heeft nog wel wat spekkies over.

En een keer raden wat ik zag tijdens het tikken van deze post.. 2 oogjes om de hoek van de deur..
Dussuh, davinia, wil je die dingen voortaan voor me afkloppen

Goed dat Eli met zijn luiers bezig is. Dit is een goed begin!
pi_71377605
Davinia, we zijn ons juist aan het beraden of we misschien vooral de eerste keer weer gaan kijken langer moeten laten duren. Want ze ligt nu al 2 avonden achter elkaar rustig rond te kijken IN bed met duim in haar mond alleen nog net niet in slaap. En als we dan gaan kijken lijkt ze weer wakkerder te worden en begint het circus.
Overigens is ze nu in dromenland .
Ze lag ala pippi langkous met haar voeten op t hoofdeind , wel op de dekens, hihi
pi_71378977
Nijna, dat is ook een lekker slaappose..
Chris is ook lekker gaan slapen. Dus 1 keer uit bed, en dat was het..
  maandag 27 juli 2009 @ 22:14:35 #206
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_71378993
Wat klinken jullie dreumesjes toch al allemaal groot Echte bijna peuters!

Floortje wordt ook echt een grote meid, vol praatjes en boevigheden . Maar met dat groter worden komen ook dingen die zo zielig zijn....

De afgelopen 2 nachten had ze (denken we) een nachtmerrie.... Ze werd helemaal in paniek wakker (half-wakker) en we kregen haar nauwelijks rustig.
De eerste nacht sliepen we bij mijn zus en zij was eerder bij Floortje als ik... Floortje was nog zo half in slaap dat ze echt dacht dat haar tante haar mama was, en klampte zich aan haar vast en wilde niét naar mij toe...

Vannacht werd ze weer erg huilend en overstuur 'wakker' en zei in haar slaap nog heel verdrietig: "nee ondsje (hondje) nee, al klaar!". Ze is voor het weekend in haar handje gehapt door ons kleine buurhondje en was daar héél erg van geschrokken... Blijkbaar is ze dat in haar dromen aan het verwerken...

Ons hart brak echt toen ze dat zo overstuur riep zo midden in de nacht...
Je zou ze toch het liefste áltijd bij je willen hebben met 2 armen om ze heen...
pi_71379164
Och, nachtmerries zijn naar.. Dan zou je ze inderdaad lekker tegen je aan willen trekken, en nooit meer loslaten!
Dat bedacht ik mee laatst, dat ik het wel heerlijk zou vinden om gezellig met Chris zijn middagdutje in het grote bed te doen.. Maar meneer weigerde de gaan slapen, lekker spelen was veel beter. Dus die poging, gezellig knus slapen maar opgegeven. En meneer sliep in het ledikantje binnen 10 minuten..

We waren zonet wat foto's van Chris aan het kijken van dit weekend. Maar hij lijkt opeens ook een peuter. Zijn hele houding lijkt opeens veranderd. Heel gek, echt het gevoel dat er een nieuwe fase voor de deur staat
pi_71380860
Och Floortje, zo druk dingen aan het verwerken .
pi_71385894
Arme Floortje, wat sneu dat ze last heeft van "enge" dromen en het verwerken van een hondenbeet Dat is ook niet niets natuurlijk.
Koen sliep zondag op maandag ook ook onrustig hoor... zoveel indrukken gehad in artis.
Koen heeft vlekjes.. stipvlekjes op zijn rompje, rug, nek en achter zijn oortjes...
6e ziekte? Maar zulke hoge koorts heeft hij niet gehad want hij is naar mijn weten onder de 39 graden gebleven...
pi_71386029
Arme floortje, zielig hoor die nachtmerries!! Is ook idd schrikken als zo'n hondje ineens hapt.

Koen wat een lief koppie heb je toch. Vervelend he als je er niet echt de vinger op kunt leggen wat er nou aan de hand is.

Wat goed dat Eli dat al aangeeft, begin is er dus

Hier gister iets wat ik echt niet leuk vond ..
Ik ging dr halen bij mijn moeder en normaal als ze me ziet begint ze helemaal te hupsen omdat ze snel naar mij toe wilt. Gister gaf ze totaal geen reactie op mij. En toen ik dr van mn moeder overpakte bleef ze me totaal negeren en keek me vooral niet aan.
En ze begon zelfs op een gegeven moment te wurmen omdat ze op dr grond of liever terug naar oma wou
Ik snap er niks van en ik kon echt wel janken...mijn moeder deed er een beetje lacherig over, maar ik vond het echt niet leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')