Euh nou ja het was best pittig, maar wel te doen. Zou het niet aanraden, zelf zou ik na 1-1 eerst heel wereld 2 uitspelen, dan 1-2 doen en dan pas verder eigenlijk. Maar ik wilde graag die boog hebbenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik mag vanaf 1 september weer opnieuw beginnen![]()
Was gelukkig nog niet zo ver
Maar qua moeilijkheid kan is het dus te doen van 1-1 naar 4-1 enzo?
Ik bleef braaf een beetje in 1 en 2 hangen, was lvl 26 toen dacht ik.
Nice! female zeker?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Kix, ik begin vandaag weer opnieuw
Waar dan? Ik betaal 60 euro incl verzenden bij VGP.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:11 schreef Chocobo het volgende:
Heb het al eens gevraagd maar ga het nog eens doen. Wil graag met een female beginnen,... heeft dat consequenties? Tevens hou ik van stealth en assassinate gameplay. Welke class of weet ik veel wat moet ik gebruiken? Nog maar een paar weken tot de US release,... heb de Deluxe Edition besteld voor 45 Euro!!
[ afbeelding ]
Heh,... ik ook bij VPG,... maar heb de pre-order al heel lang staan? Ik kom echt op 45 Euro uit?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waar dan? Ik betaal 60 euro incl verzenden bij VGP.
Ik denk het,... is nog goedkoop vergeleken met de prijs hier als die uit gaat komen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef torn_Machina het volgende:
Dat zal het hem wel zijn. Ik heb 2 weken geleden pas gepreordered.
female is simpeler omdat er een aantal female only items zijn waar voor de male versie geen vergelijkbaar item is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:11 schreef Chocobo het volgende:
Heb het al eens gevraagd maar ga het nog eens doen. Wil graag met een female beginnen,... heeft dat consequenties? Tevens hou ik van stealth en assassinate gameplay. Welke class of weet ik veel wat moet ik gebruiken? Nog maar een paar weken tot de US release,... heb de Deluxe Edition besteld voor 45 Euro!!
[ afbeelding ]
Thanks,... en als ik voor stealth/assassin gameplay ga? Gek ben afstandswapens,... maar toch ook wel redelijk een zwaard wil hanteren,... welke class moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:48 schreef wdn het volgende:
[..]
female is simpeler omdat er een aantal female only items zijn waar voor de male versie geen vergelijkbaar item is.
Mijn deluxe versie was ook 45 euro (en is ook al van een tijd terug).
http://demonssouls.wikidot.com/classesquote:Op zaterdag 19 september 2009 08:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks,... en als ik voor stealth/assassin gameplay ga? Gek ben afstandswapens,... maar toch ook wel redelijk een zwaard wil hanteren,... welke class moet ik dan doen?
Hoop info altijd,.... maar ik vind het bij dit soort games altijd zo moeilijk een keuze te maken. Ik denk dat het gewoon proberen de beste optie is. Ik lees veel over Royals en dat het de betere keuze is om mee te beginnen etc, maar de Wanderer en de Thief lijken me cooler spelen. Echter,... omdat het spel zo moeilijk is lijkt me melee aanvallen met een zwaard ook heel belangrijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:30 schreef wdn het volgende:
[..]
http://demonssouls.wikidot.com/classes
hier staan ze allemaal. Kijk maar bij starting equip wat je het beste bevalt want dat zijn de wapens waarvan je betere versies zult tegenkomen.
Thief is boog+daggers
Maar elke class kan wel een boog gebruiken en kan ook magie (fireball etc) gebruiken.
Dus daar zit niet echt een limiet op.
Welke class?quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Net begonnen! Holy Fuck wat een spel!
Knight. Custom gezichten zijn zo lelijk dat ik voor een class met een helm ben gegaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Welke class?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Knight. Custom gezichten zijn zo lelijk dat ik voor een class met een helm ben gegaan.
Maar het klopt wel wat hierboven staat. Even niet opletten en je bent dood.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Knight. Custom gezichten zijn zo lelijk dat ik voor een class met een helm ben gegaan.
Heb je een catalyst als wapen? Want die heb je nodig om magic te kanaliserenquote:Op zondag 20 september 2009 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een speer.
En de magische spreuk Flamethrower. Alleen, met welke knop gebruik ik die.Ik zie hem wel in mijn equiped items staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |