Oh dat is maar 25 keer die red-eye van 1-1 van de trap gooienquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Die is meen ik te koop voor 50k souls in de shop in 3-1 (die shop ben je in de buurt als je gezang van een vrouwe hoort)
Uit de wiki:
Ring of Avarice
More soul points from enemies.
3-1 Vendor (50,000s) or 3-2 Bottom of the boss tower
Stacks with Silver Bracelet
Ah dan koop ik die ook even, flamethrowerquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef wdn het volgende:
Ik denk dat 2-1 met die big bugs toch wel meer souls op levert? Dacht dat dit iets van 10k per run was.
Tenminste mijn royal kan zich daar goed op uitleven met flamethrower![]()
De beesten bewegen amper en zijn dus zeer simpel te snopen
Duurt misschien alleen wat langer om te doen.
Je kunt ook 3-2 even afmaken3-1 is redelijk simpel als je weet hoe je die soulsuckende creeps moet mollen.
You're screwed. Pas in een newgame+ is iedereen weer blij met jequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:54 schreef Cid het volgende:
Oops, cast ik rage of god in de Nexus... Nu is iedereen boos op meKan ik dat nog goed maken?
Ja ik moet eerst wachtten tot ik mijn PS3 weer terug hebquote:
Nee klopt ook een keer over Freke heen gelopen, ging ie wel staan en tegen me schreeuwen maar daarna was het weer over...quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Ze hebben wel een aggro-buffer trouwens. Zo heb ik die fucking patches eens vol in zn rug gestabbed en van dat afgrondje gekick omdat hij een ass was/is. Toen begon hij wat te schelden, maar liep gewoon rustig weer naar boven en ging weer zitten.
Ze zijn dus niet INSTANT evil bij de eerste de beste misclick
Nee, je kan het gewoon nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Toch blijft de Valley of Defilement 2e level , echt een kut lvl
Gatverdamme, fuck moerassen
Ik mag vanaf 1 september weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:31 schreef Cid het volgende:
Stil geworden hier zeg!
Gisteren ben ik maar opnieuw begonnen, had toch wat punten verkeerd geplaatst had ik het idee.
Nu maar een female gemaakt, na 1-1 meteen naar 4-1 gegaan voor de longbow, 3-1 voor de Silver Bracelet, 3-2 voor de Ring of Avarice.
Verder de farmspot in 4-2 vrij gespeeld, en ben nu bezig om het Large Sword of Searching te krijgen, om vervolgens spidertroep te farmen voor m'n Longbow upgrade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |