Levelnummersquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef Chocobo het volgende:
Dit is ook wel zo nu en dan een scheldtopic en een uitlaatklep voor falen. Kan niet wachten om dit zelf eens te proberen. Wat posten jullie trouwens de hele tijd. Zijn dat scores of iets dergelijks?
De game is zo genadeloosquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef Chocobo het volgende:
Dit is ook wel zo nu en dan een scheldtopic en een uitlaatklep voor falen. Kan niet wachten om dit zelf eens te proberen. Wat posten jullie trouwens de hele tijd. Zijn dat scores of iets dergelijks?
Je kan hem vastzetten achter dat skelet meteen links als je de fog betreed. Dan is het easy. Anders gewoon wat Blue Phantoms summonen, dan is het easy.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Levelnummers
Ik ga maar weer eens proberen om Flamelurker te mollen.
Iemand tips? Total protection -> old spice en dan Soul arrows schieten. Ik doe 250/260 damage dus ik heb even nodig.
Ik krijg moeite te wachten op de US versiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De game is zo genadeloosIk heb hem vandaag even afgezworen omdat ik gisteren echt helemaal leip werd
Het lijstje zijn inderdaad soul-levels (character levels) om aan te tonen wanneer er gecooped kan worden (bij alles lager dan 100 zit er een buffer van 10 levels, hoger dan 100 kan het tussen de 50-200 levels liggen)
Griebus - Royal - 102
Tec-Insanity - Thief - 103
Fruit - Thief - 130 (!!!!)
Tec_Deacon - Knight - 72
Moirane Damodred - Royal - 51
Dagger - Knight - 36
[..]
Je kan hem vastzetten achter dat skelet meteen links als je de fog betreed. Dan is het easy. Anders gewoon wat Blue Phantoms summonen, dan is het easy.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:13 schreef wdn het volgende:
* wdn heeft weer een trophy
godver. Ik ben gewoon aan het trillen nu
Nagenoeg donkere ruimte en dan flamelurker die rondspringtquote:
OMFGquote:Op zondag 19 juli 2009 08:47 schreef wdn het volgende:
Iemand heeft mijn gecko nest geraided toen ik met flamelurker bezig was
(daarom was ik even in Pantheon gaan kijken maar die stond er niet tussen).
Ik had flamelurker gemold. Denk hmmm nog 10k souls over dus even nog een 8k verzamelen voor een level en dan de draak. Val ik verdomme in dat gat waar die lift naar beneden gaat (omdat ik er vanuit ging dat ik zo kon doorrennen)
Oh en die draak was moooooooooooi gemaakt zeg. Wat een joekel
Om chocobo even lekker te maken:
Deze gast doet het zonder thief ringMet is de draak super rustig als je niet voluit sprint
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:15 schreef Griebus het volgende:
Ik heb mijn asian copy verkocht btw.![]()
Maar zoals het met alle goeie games gaat: die moet je gewoon in je collectie hebben dus ik ben ervoor gezwicht...
[ afbeelding ]
Its mine, baby! (nou ja, over een paar maandjes dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |