Ik had het ook over het verschepen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:11 schreef wdn het volgende:
Nee denk het niet. Ik denk dat hij mee gaat met de rest (ze hadden namelijk van en de normale en de limited versie veel stuks over stond op de blog.
Hoe bedoel je character ontwikkelen. Een test met je Asia versie? Of gewoon op papier of uit je hoofd. Zelf zie ik door al die bomen het bos ook niet meer hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:17 schreef wdn het volgende:
Of morgen of anders van het weekend voeg ik jullie toe![]()
Morgen maar eens een character gaan ontwikkelen voor DS.
Mijn Royal was ik niet tevreden over.
Ik wil teveel zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jij gaat nog problemen krijgen met je app points verdelen![]()
Op papier maar met hulp van websites.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je character ontwikkelen. Een test met je Asia versie? Of gewoon op papier of uit je hoofd. Zelf zie ik door al die bomen het bos ook niet meer hoor.
Wil een female,... dat is een feit. Nu nog iemand die stealth aan kan. Toch ook met een zwaard overweg kan maar beter is met pijl en boog. Tevens nog wat magie als het mogelijk is.
Serieus,... ik wil hier best op reageren, maar heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Op papier maar met hulp van websites.
2 dingen vielen me wel meteen op:
- een royal met alleen maar magic tijdens de eerste 30 levels redt het niet. Ik denk (geen bewijs voor) dat het beter zal zijn om een royal pas van meer magic te voorzien als je al aardig wat verder bent.
Ik heb bijvoorbeeld 2 royals eindstats uitgewerkt nav wat websites en omdat er werd gesteld dat het het beste is om magic te pompen (want dat is je offensieve power) had ik ook niks anders gedaan. Maar dat is leuk voor het kleine grut en het grote grut dat je kunt snipen maar voor close combat zuigt het. Dat eindkreng in 4-1 krijg ik maar niet gemold. Al die pokke knights zijn geen enkel probleem en ik blaas zo door de levels in 1 2 3 en 5 heen maar voorbij 4-1 wil maar niet lukken
- Een groot deel van de souls die je vind in 3-2 raak je niet kwijt want zijn consumables. Dus ik denk dat het misschien verstandig is om wat eerder aan 3-1 en 3-2 te beginnen dan ik met mijn vorige royal deed. 200 souls per consumeable is niet veel maar wel als je nog wat low level bent. Geen idee hoe ik met een lager level die soulsuckers het beste kan mollen trouwens. Laatst staan Miss Eindbaas lvl 3-1 met der irritante teleporteerwerk.
Ik vind DS eerlijk gezegd maar uitermate lastig![]()
Maar de eindlevelbazen maken het meer dan goed.
Damn, ¤1930quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:11 schreef wdn het volgende:
Nee denk het niet. Ik denk dat hij mee gaat met de rest (ze hadden namelijk van en de normale en de limited versie veel stuks over stond op de blog.
edit 1: Damn mijn totaal aan aankopen bij vpg is 1930 euro
edit 2: Ik heb Ratchet gepreorderd![]()
en Uncharted 2.
Dan kun je beter voor een Royal gaan: die krijgt namelijk ook een wooden catalyst als wapen en soul arrow als start spell (ipv flame thrower). Maar Royals krijgen meteen een Fragrant Ring -> auto MP regen(!).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Damn, ¤1930
Ik heb "maar" voor ¤653,93 en $77.48CDN besteld sinds 07-02-05
Ik denk trouwens dat ik of een Thief of een Mage ga maken, simpelweg omdat vuurballen cool zijn
Short Swordquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef hugecooll het volgende:
Ehm, waar begint een Mage dan mee?
Je zou toch verwachten dat die wel met het een aan ander aan brute magic skills zou beginnen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:48 schreef Tumble het volgende:
Ik zit gewoon met mijn vinger op de knop bij VGA om de limited editie te bestellen ook al weet ik dat ik hem me eigenlijk niet kan veroorloven damn ik had ook nooit in dit topic moeten lezen.
Laat je gaan,... bestel!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:48 schreef Tumble het volgende:
Ik zit gewoon met mijn vinger op de knop bij VGA om de limited editie te bestellen ook al weet ik dat ik hem me eigenlijk niet kan veroorloven damn ik had ook nooit in dit topic moeten lezen.
Soul Arrow zag er cool uit. Dus een Royal heeft datquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan kun je beter voor een Royal gaan: die krijgt namelijk ook een wooden catalyst als wapen en soul arrow als start spell (ipv flame thrower). Maar Royals krijgen meteen een Fragrant Ring -> auto MP regen(!).
En voor compleetheid nog 1 verschil: je start een Royal op soul level 1 ipv 6. Waardoor je iets meer vrijheid hebt met toekennen van punten aan je stats.
Jahquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soul Arrow zag er cool uit. Dus een Royal heeft datKan die ook pijl en boog hanteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |