Scratch that, kreeg vannacht toch de mail dat ie verzonden wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb recent geen mail meer ontvangen.
Altijd leuk, maar het lijkt me sterk. Shipping status zal vanavond/vannacht wel gebeuren,... dan loop ik precies een dag achter op jullie. Hoop op zaterdag, maar het lijkt me sterk!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef wdn het volgende:
Als chocobo DS eerder heeft dan wij ga ik hem opzoeken en in elkaar meppen met mijn battle axe.
Ik hoorde mensen met de Aziatische versie niet klagen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:25 schreef gniffie het volgende:
Die review op GT heeft me toch wel nieuwsgierig gemaakt, werkt het internet goed met de US versie vanwege de gigantische afstand die toch moet worden overbrugd?
Ja hoor. Ik heb weken over aziatische servers gespeeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:25 schreef gniffie het volgende:
Die review op GT heeft me toch wel nieuwsgierig gemaakt, werkt het internet goed met de US versie vanwege de gigantische afstand die toch moet worden overbrugd?
Vind het toch wel briljant dat jij gewoon weer een DS game koopt. Zegt toch ook wel wat over de game,... je hebt er veel uren in zitten en dan toch weer de US versie kopen!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb weken over aziatische servers gespeeld.
Overigens: als de servers down zijn kun je nog steeds spelen! Je mist alleen de hints die anderen achter laten en de schaduwen van andere spelers enzo. Wat best irritant kan zijn want in 1-1 zit een stukje waarbij zo'n schaduw stappen zet die helpen met vinden hoe jij dat ook kunt doen
Ik heb iets van 200 ps2 games en ben al aardig richting de 100 in ps3 gamesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het toch wel briljant dat jij gewoon weer een DS game koopt. Zegt toch ook wel wat over de game,... je hebt er veel uren in zitten en dan toch weer de US versie kopen!!
Daar dacht ik ook al aan. Zoveel aanbod aan goede spellen heeft de PS3 nou ook weer niet. Ik kom met mijn PS2 nog niet eens aan de 100 games. Denk een stuk of 70.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:07 schreef Cid het volgende:
100 PS3 games?? Wist niet eens dat er zo veel waren, wel dat er niet zoveel goede zijn
Tegen de 100 staat erquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:07 schreef Cid het volgende:
100 PS3 games?? Wist niet eens dat er zo veel waren, wel dat er niet zoveel goede zijn
Die wil ik wel beiden voor 5 e per stuk overkopen hoor,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Tegen de 100 staat er
Ik heb ze net even geteld en het zijn er 69![]()
En er zit zeker rommel bij. X Blades en Dynasty Warriors 6 heb ik niet meer dan 10 minuten gespeeld verwacht ik![]()
Maar we gaan offtopic. Als ik er ooit aan toe kom maak ik wel eens een lijstje
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die wil ik wel beiden voor 5 e per stuk overkopen hoor,![]()
Ik koop trouwens veel uit azie en tweedehands, lekker goedkoop
Jeeeeeeeeeeeejquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:00 schreef Chocobo het volgende:
Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped
_____________________________O_____________________________
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |