Je moet hem echt online spelen hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Laatste dag tot de release,... zou VGP al verstuurd hebbenHet spel zou inmiddels al uit zijn. Servers nog niet, maar dat boeit me nog niet!
http://kotaku.com/5374034(...)ate-the-servers-wont
Ja uiteraard Gijs, maar het boeit me niet dat de servers pas de 6e open gaan,.... dan heb ik het spel toch nog niet. Maar ik denk dat VPG al verstuurd heeft, maar wachten met de bevestiging daarvan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet hem echt online spelen hoor.![]()
Voegt zo enorm veel sfeer en spanning toe!
F5,.................. F5,................ F5quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:22 schreef wdn het volgende:
Je kunt het beste http://vgplus.blogspot.com/ in de gaten houden
Njet, nog nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik probeerde Strol's trophies te zien, maar het was allemaal in het Japans dacht ik. Kon het niet lezen. Maar heb jij 100% joh op DS?
ssstquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:25 schreef wdn het volgende:
Zeg... hou je er ook rekening mee dat ze daar nu nog slapen?
F5,.... F5,..... F5quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:25 schreef wdn het volgende:
Zeg... hou je er ook rekening mee dat ze daar nu nog slapen?
Goed excuus om hem nogmaals te kopen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hey Fruit je savegame was toch weg?
Of hebbie die kunnen recoveren ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja,quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hey Fruit je savegame was toch weg?
Of hebbie die kunnen recoveren ?
Ik kreeg ook een mail. Creditcard declined,... had een foutief nummer ergens staan. Ze hebben de pre-orderquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef torn_Machina het volgende:
Order Receipt via de mail ontvangen. Ik neem aan dat ze dan vandaag verstuurd worden.
Daarom dubbelcheck ik mijn creditcard gegevens altijd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:17 schreef Chocobo het volgende:
Ik kreeg ook een mail. Creditcard declined,... had een foutief nummer ergens staan. Ze hebben de pre-order
gecancelled!Tevens is de site nu te traag om opnieuw te bestellen,...........!
Thanks, maar ik heb hem net bij vgp weer kunnen bestellen. Vraag is echter wanneer ze dit nu oppakken en wanneer die verstuurd wordt. Ik was dit weekend helemaal vrij van allesquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:23 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daarom dubbelcheck ik mijn creditcard gegevens altijd.
Ik kon 15 min geleden nog aardig op de website komen.
Bestel hem anders hier. Klik
Deze site wordt ook positief beoordeeld.
Ik heb recent geen mail meer ontvangen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef torn_Machina het volgende:
Order Receipt via de mail ontvangen. Ik neem aan dat ze dan vandaag verstuurd worden.
quote:DEMONS SOULS PS3 NOW SHIPPING
We have begun shipping all preorders for both Demons Souls [STANDARD EDITION] - PS3 and Demons Souls [DELUXE EDITION] - PS3 (LIMIT 1 PER CUSTOMER) (In stock usually ships within 24hrs).All preorders for both versions have been filled 100% and we still have remaining stock on both versions.We are in the process of marking orders shipped but due to the large amounts of orders for these titles this may take a bit longer than usual so please be patient as anyone who ordered will have their order updated shortly. Thanks to all who preordered either version with us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |