Beetje Logisch nadenken in dit geval.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:53 schreef Cahir het volgende:
Alleenstaand, gehuwd of samenwonend? In eerste geval lijkt mij geen van alle 3 maar samenwonend komt het dichtst in de buurt, klopt dat?
Je woont toch samen met je ouders? Ok, je deelt (als het goed is) het bed niet met je ouders. Maar als je ook kostgeld betaalt deel je samen in de kosten van het huishouden lijkt me.quote:
Zie:quote:Op maandag 13 juli 2009 10:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je woont toch samen met je ouders? Ok, je deelt (als het goed is) het bed niet met je ouders. Maar als je ook kostgeld betaalt deel je samen in de kosten van het huishouden lijkt me.
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:59 schreef D. het volgende:
Burgerrrrrrrrlijke staat heeft niets met je ouders te maken, maar met je partner
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je woont toch samen met je ouders? Ok, je deelt (als het goed is) het bed niet met je ouders. Maar als je ook kostgeld betaalt deel je samen in de kosten van het huishouden lijkt me.
als je officieel nog niet gescheiden bent, ben je nog gewoon getrouwdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:55 schreef BreakSpear het volgende:
En wat als ik getrouwd ben maar door m'n vrouw het huis uitgetrapt, waardoor ik genoodzaakt ben weer bij m'n ouders te gaan wonen; wat zou ik dan in moeten vullen als burgerlijke staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |