Dat is niet meer, je kunt games met 0 score uit je lijst verwijderen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:28 schreef Platina het volgende:
En hoe zit het met de trophies dan? Bij Xbox Live kreeg je nog zn lelijke 0 gamerscore als je een demo uitprobeerde.
Bij een demo zelfs? Dat heb ik nooit gehad, maar ik zit dan ook nog maar 1.5jaar aan de xbox. Ik stoor me wel aan alle games die ik zo kut vond dat ik ze voor een punt te halen weer eruit heb gehaald, loze vulling van de lijst.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:28 schreef Platina het volgende:
En hoe zit het met de trophies dan? Bij Xbox Live kreeg je nog zn lelijke 0 gamerscore als je een demo uitprobeerde.
Duh. Achterlijke vraag ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst ToD, daarna QfB. Ik speel het wel in de goede volgorde natuurlijk
Ik moet wel zeggen dat de checkpoints een beetje kut zijnquote:
quote:PlayStation 2 152.7K
PlayStation 3 164.7K
PSP 163.5K
Xbox 360 240.6K
Wii 361.7K
Nintendo DS 766.5K
PROTOTYPE (360) 419.9K
UFC 2009:UNDISPUTED (360) 338.3K
EA SPORTS ACTIVE BUNDLE (Wii) 289.1K
TIGER WOODS PGA TOUR 10* (Wii) 272.4K
WII FIT (Wii) 271.6K
FIGHT NIGHT ROUND 4 (360) 260.8K
FIGHT NIGHT ROUND 4 (PS3) 210.3K
MARIO KART W/WHEEL (WII) 202.1K
RED FACTION:GUERRILLA (360) 199.4K
INFAMOUS (PS3) 192.7K
Hehe. Het checkpointsysteem is inderdaad beroerd. Wat mij betreft verbannen ze dit voor goed en altijd, ook in andere games die voorheen ook zo'n systeem hadden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de checkpoints een beetje kut zijnNa inFamous en Prototype raak je verwend... Bij R&C is het echt weer gewoon hele stukken opnieuw doen als je dood gaat of stopt voordat je een level af hebt
Ik moest wel weer lachen toen ik m'n groovitron weer gebruikte
Ben meer een fan van de Jak and Daxter serie,... dit vind ik persoonlijk maar niks.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hehe. Het checkpointsysteem is inderdaad beroerd. Wat mij betreft verbannen ze dit voor goed en altijd, ook in andere games die voorheen ook zo'n systeem hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vond op de PS2 de Jak serie altijd maar overdreven stoer. Meer gericht op puberjongetjes terwijl Ratchet gericht is op pure platformfans (zie ook Jak II die meer op GTA leek dan op een platformer)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben meer een fan van de Jak and Daxter serie,... dit vind ik persoonlijk maar niks.
Het gaat mij ook om Jak and Daxter 1,... de rest vond ik ook niet zo. Alleen jammer van de dubble jumpquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vond op de PS2 de Jak serie altijd maar overdreven stoer. Meer gericht op puberjongetjes terwijl Ratchet gericht is op pure platformfans (zie ook Jak II die meer op GTA leek dan op een platformer)
Dat ziet er heel erg gaaf uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
15 minuten durende walkthrough Mafia II
Ratchet werd steeds meer gericht op shooterfans. Elk deel iets meer, met als dieptepunt Gladiator.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, vond op de PS2 de Jak serie altijd maar overdreven stoer. Meer gericht op puberjongetjes terwijl Ratchet gericht is op pure platformfans (zie ook Jak II die meer op GTA leek dan op een platformer)
Ik heb ook enkel deel 1 gespeeld en dat was echt een briljante game. De andere delen heb ik nooit gekocht.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het gaat mij ook om Jak and Daxter 1,... de rest vond ik ook niet zo. Alleen jammer van de dubble jump
Awesome.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
15 minuten durende walkthrough Mafia II
Prijzig inderdaad, maar wel snelquote:
Is me broer enkele weken geleden ook overkomen (begin deze week weer ontvangen). Dat wordt dus Sony bellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:47 schreef DretoX het volgende:
Uit het niets leest me PS3 geen disks meer.
Damn.. hoe duur is de reperatie? 90?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is me broer enkele weken geleden ook overkomen (begin deze week weer ontvangen). Dat wordt dus Sony bellen.
De garantie was enkele maanden verstreken maar dat zagen ze met gemak door de vingers. Kosteloos dus.quote:
quote:Bayonetta naar 2010
Bij Platinum Games werkt Devil May Cry bedenker Hideki Kamiya momenteel aan de Xbox 360 en de PlayStation 3 actiegame Bayonetta. In de game moet de heks Bayonetta vechten met monsters die verkleed als engelen de wereld bedreigen.
De game zou origineel in 2009 verschijnen, maar SEGA heeft nu besloten de game uit te stellen naar januari 2010. Volgens SEGAs Mike Hayes blijkt uit een marktanalyse dat dit de ideale tijd is om een nieuwe franchise te lanceren. Ondertussen vragen wij ons af of er nog games in 2009 verschijnen na de recente serie van uitstellen.
Assassin's Creed 2, Uncharted 2, Splinter Cell: Conviction, Demon's Souls,... maar die laatste ken jij al!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef Griebus het volgende:
Grmbl...al die games die naar 2010 worden uitgesteld..wat blijft er voor 2009 over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |