Ja, dat staat ook in de titel zeg maarquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort arcade-structuur dus.
Ik dacht het niet Sony
Ik begrijp t niet, wat moet je hiermee? Een kitscherig beeldje? Lijkt me net zoiets als dat laaf gedoe. Dat het een gewelddadige scène is maakt het voor mij ook niet interessanter. Maar goed, ieder zijn ding.quote:
Sorry hoor, maar dat is briljant! Natuurlijk moet je wel de mogelijkheid hebben om te kopen of om op die manier te spelen anders is het kut. Op die manier zou ik bijvoorbeeld dat tetris-spelltje waar ze het over hebben misschien wel een aantal keer spelen zonder er meteen veel euro's voor uit te moeten geven terwijl ik hem misschien maar 5 keer zal gaan spelen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort arcade-structuur dus.
Ik dacht het niet Sony
Op de 360 heb je daar trialversies voor. En dat is niet om de 360 op te hemelen ofzo, maar ik vind een demo-versie wel een goed idee voor downloadspellekes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is briljant! Natuurlijk moet je wel de mogelijkheid hebben om te kopen of om op die manier te spelen anders is het kut. Op die manier zou ik bijvoorbeeld dat tetris-spelltje waar ze het over hebben misschien wel een aantal keer spelen zonder er meteen veel euro's voor uit te moeten geven terwijl ik hem misschien maar 5 keer zal gaan spelen.
Goede zet dus al moet het natuurlijk niet verplicht worden.
Die heb je op psn ook, alleen niet alle games hebben een demo. Soms heeft dat zo zijn redenenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de 360 heb je daar trialversies voor. En dat is niet om de 360 op te hemelen ofzo, maar ik vind een demo-versie wel een goed idee voor downloadspellekes.
Maar dan kun je toch niet de volledige game spelen? Dat zijn vaak maar een aantal leveltjes en dan ben je klaar. Hiermee kun je dus lekker gamen totdat je zelf vind dat je genoeg hebt gehad. Dit kan na één speelsessie zijn of na 20! En dan kun je alsnog de volledige game kopen als het je heel erg bevalt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de 360 heb je daar trialversies voor. En dat is niet om de 360 op te hemelen ofzo, maar ik vind een demo-versie wel een goed idee voor downloadspellekes.
Ik hoop ook idd dat ze dit verder uit gaan werken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is briljant! Natuurlijk moet je wel de mogelijkheid hebben om te kopen of om op die manier te spelen anders is het kut. Op die manier zou ik bijvoorbeeld dat tetris-spelltje waar ze het over hebben misschien wel een aantal keer spelen zonder er meteen veel euro's voor uit te moeten geven terwijl ik hem misschien maar 5 keer zal gaan spelen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch niet de volledige game spelen? Dat zijn vaak maar een aantal leveltjes en dan ben je klaar. Hiermee kun je dus lekker gamen totdat je zelf vind dat je genoeg hebt gehad. Dit kan na één speelsessie zijn of na 20! En dan kun je alsnog de volledige game kopen als het je heel erg bevalt.
Ik denk dat het erg goed is om mensen die keuze te geven en Sony verdient er ook weer wat meer geld mee...
Bovendien kun je maar drie keer spelen. Een trialversie kun je een ongelimiteerd aantal keer spelen. Ik ga niet betalen voor demo's of beta's (al is het maar een euro), dus ook niet voor dit.quote:There are some content differences from the main Gomibako as well. The 100 Yen Gomi Bako version includes just two modes of play: Steel and Normal.
Dat staat me al veel meer aan, een paar euro voor het huren van een game als je dan de volledige game onbeperkt kunt spelen in die week.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop ook idd dat ze dit verder uit gaan werken.
Het mooiste lijkt het me als je strax games kunt kopen of ''huren'' waarbij dat huren idd een aantal speelbeurten kan zijn of bijvoorbeeld een week.
Maar het is geen demo. Het is de volledige game! Zo'n spelletje als tetris of lumines of Bejeweld waarbij je levels moet voltooien totdat je doodgaat werkt toch uitstekend met zo'n systeem?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Bovendien kun je maar drie keer spelen. Een trialversie kun je een ongelimiteerd aantal keer spelen. Ik ga niet betalen voor demo's of beta's (al is het maar een euro), dus ook niet voor dit.
sooooooooooooooooooon there will bequote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & ClankHeerlijke game, waren er maar meer platformgames als deze
Volgende week nieuwe media tijdens Comic Con.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sooooooooooooooooooon there will be
[ afbeelding ]
Maar het zijn er nog steeds te weinigquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mjah, ik kan nog wel ff vooruit met de R&C games, maar that's about itquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die heb je op psn ook, alleen niet alle games hebben een demo. Soms heeft dat zo zijn redenen
Er moet gewoon een nieuwe Jak & Daxter komen, die vind ik sowieso beter dan Ratchet and Clankquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik kan nog wel ff vooruit met de R&C games, maar that's about itVolgend jaar SMG2 en verder is het rustig in platformland...
Fall 2011.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Er moet gewoon een nieuwe Jak & Daxter komen, die vind ik sowieso beter dan Ratchet and Clank
Welke speel je nu, ToD of QfB?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & ClankHeerlijke game, waren er maar meer platformgames als deze
Maar die had je dan weer in 4 uur uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke speel je nu, ToD of QfB?
De pacing in QfB vond ik echt beter, beduidend meer platforming.
Speel dat tetris spel maar niet, dat is echt hoerekut.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Eerst ToD, daarna QfB. Ik speel het wel in de goede volgorde natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke speel je nu, ToD of QfB?
De pacing in QfB vond ik echt beter, beduidend meer platforming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |