Hardcore actiegame van de makers van Devil May Cry.quote:
Yep,... ben je meteen klaar!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hardcore actiegame van de makers van Devil May Cry.
Ik wacht wel op GoW3
quote:
quote:Bayonetta (ベヨネッタ, Beyonetta?) is an upcoming video game for the PlayStation 3 and Xbox 360, developed by Platinum Games in cooperation with Sega, who will publish the title.[3] Director Hideki Kamiya, creator of the critically acclaimed Okami and Devil May Cry series, has said that "Bayonetta will blow the doors off the action genre."[4]
Sega moet toch met iets op de proppen komen om de pijn enigszins te verzachten. Dan doen we het maar met een packshot.quote:
En over 3 maanden een nieuwe packshot met een andere characterquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sega moet toch met iets op de proppen komen om de pijn enigszins te verzachten. Dan doen we het maar met een packshot.
japanners zijn gek op negers en afro's want dat spreekt volgens hun de westerse markt aanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat hebben Jappen toch met mannen in te halve shirtjes![]()
Net weer een nieuwe char bij mijn party gevoegd, inmiddels 6 stuks.
Een blanke kerel met zwarte dreadlocks , kettingen om zijn nek en een half shirtje![]()
Kansloos, en de naam dan ook Ceasar of シーザー in Japanese![]()
Hijs wel bere sterk, dat dan weer wel
Kijken of ik ergens een foto van hem kan scoren
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja ik heb ook een psp en daarom wilde ik ff7 downloaden in de store, deze op stick zetten en in de vakantie gamen.
Hoe krijg ik ze anders op de psp?
Wireless? Gewoon een 2GB memstick in je PSP plaatsen en connectenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Ja ik heb ook een psp en daarom wilde ik ff7 downloaden in de store, deze op stick zetten en in de vakantie gamen.
quote:
Nee, Crack in Timequote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef Jesper800 het volgende:
Je zit nog lang niet op de helft dan. Welke R&C game hebben we het over, ToD neem ik aan?
Si.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:51 schreef Jesper800 het volgende:
Je zit nog lang niet op de helft dan. Welke R&C game hebben we het over, ToD neem ik aan?
Ik heb hem gewoon via mijn PSP in de store gedownload.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |