Ik snap het ook niet, hij moet al jaren aan dat spul zitten. Gezegd door doktoren om hem heen. Daarom ben ik zo ontzettend benieuwd naar de testresultaten (duuuurt zo lang)quote:Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zaterdagavond een stukje van die documentaire op sbs6 gekeken![]()
Ik had de beelden nog niet gezien, maar stond er wel van te kijken hoe fit Michael er nog uit zag tijdens de repetities 2 dagen voor zijn dood.
Tuurlijk mag dat. Maar jij bent er wel heel stellig in om hem als sicko en slechte ouder af te stempelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
na zijn dood werd hij snel in het hoekje van geniaal talent geduwd en als een heilge afgeschilderd maar stel dat deze genious toch een sicko bleek te zijn? De waarheid mag toch best boven water komen?
Dat bedoel ik nou...zo gaat het al jaren. Laten ze em eens met rust laten.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef quirina het volgende:
Moet je hier eens lezen. Michael Jackson zit in Duitsland
Wat een krankzinnigheid
Ik kan dat echt niet met elkaar rijmen. Als hij al jaren zo zwaar aan al die medicijnen zou zitten, hoe is het dan mogelijk dat hij nog zo danste en zong 2 dagen voor zijn dood?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, hij moet al jaren aan dat spul zitten. Gezegd door doktoren om hem heen. Daarom ben ik zo ontzettend benieuwd naar de testresultaten (duuuurt zo lang)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |