Oh, maar dat mag hoor. Ik vind het zeer bedenkelijk als iemand zich onder het mom van slecht behandeld zijn in zijn jeugd zo laat mecanoën ( is dat een woord?)quote:Op maandag 13 juli 2009 22:02 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zijn miljoenen fans over de wereld denken daar anders over, hoor
Verrek!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, daar lijkt ie gewoon op Nana Mouskouri
En die is ook niet bepaald wat je noemt een schoonheid.
ik had hem wel eens willen zien de dag erna, na een nacht op mannenjacht te zijn geweest.. uit bed stappend zonder pruik en zonder make up maar met afkickverschijnselen. Denk dat er nog weinig van de zgnd. King of Pop te herkennen was.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
Bij Thriller vond ik hem nog wel aardig eruit zien, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan, en hij gebruikte meer make-up dan menig vrouw. En dan zag ie er nog niet uit
Pffffffffffffffffquote:Op maandag 13 juli 2009 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ik had hem wel eens willen zien de dag erna, na een nacht op mannenjacht te zijn geweest.. uit bed stappend zonder pruik en zonder make up maar met afkickverschijnselen. Denk dat er nog weinig van de zgnd. King of Pop te herkennen was.
Geweldige pa ook zeg. Misschien zelfs beter voor die kids dat hij overleden is hoe hard dit ook klinkt.
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, aangezien die kids uiteraard zijn gedrag als normaal zouden gaan bestempelen en zelf ook freakjes voor het leven zouden worden. Maar in dit geval geloof ik niet dat de familie waar ze in terecht zijn gekomen nu zo heel veel meer met beide benen op de grond staat en een veilige omgeving voor een drietal kids waarborgt.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geweldige pa ook zeg. Misschien zelfs beter voor die kids dat hij overleden is hoe hard dit ook klinkt.
Door sommige mensen wordt er helaas meer ophef gemaakt over de zogenaamde "smeuige" dingen, ipv naar de mens erachter te kijken en naar de muziek te luisteren. Vermoeiend...al heel lang.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat er zoveel ophef over wordt gemaakt dat Michael Jackson homo zou zijn geweest en zich als vrouw verkleedde.
En wat dan nog?!
Zelf vond ik hem altijd onzijdig, geen man, geen vrouw. Maar bij sommige foto's en clips vind ik hem er wel geweldig uitzien!
Precies twijfel ik ook ten zeerste aan. Die hele familie is wacko. Ze staan allemaal stijf van de verbouwingen en vertonen allemaal gestoord gedrag.Zelfs Joe is onder het mes geweest. Die kids zouden eigenlijk bij die familie weggehaald moeten worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn, aangezien die kids uiteraard zijn gedrag als normaal zouden gaan bestempelen en zelf ook freakjes voor het leven zouden worden. Maar in dit geval geloof ik niet dat de familie waar ze in terecht zijn gekomen nu zo heel veel meer met beide benen op de grond staat en een veilige omgeving voor een drietal kids waarborgt.
Ja maar laten we elkaar nu geen mietje noemen, dat werd gretig gevoerd door MJ himself hoor!!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Door sommige mensen wordt er helaas meer ophef gemaakt over de zogenaamde "smeuige" dingen, ipv naar de mens erachter te kijken en naar de muziek te luisteren. Vermoeiend...al heel lang.
Michael was het zo zat, dat gedoe rond hem. Luister maar naar zijn latere platen, waarin hij steeds meer verhaalt over de leugens, en "ze willen geen goed nieuws, ze willen enkel bad news". Ik vind het zo jammer dat dat nog steeds doorgaat, zelfs na zijn dood.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja maar laten we elkaar nu geen mietje noemen, dat werd gretig gevoerd door MJ himself hoor!!
En Deissy, het is een algemeen bekend feit dat veel vrouwen verliefd worden op homoseksuele mannen.
Ik vind de ophef erover wel meevallen hoor, in Nederland in ieder geval. In de US zijn ze natuurlijk nog achterlijke middeleeuwers waar het gaat om homoseksualiteit.
Das ook een goeie, ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik houd gewoon voor mezelf het beeld voor me zoals ik hem het leukst vond.For ever and ever.Net als bij Elvis,niet dat bezweette hoofd en plofferige kop maar in z'n glorytijden.
The land of opportunitiesquote:Op maandag 13 juli 2009 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja maar laten we elkaar nu geen mietje noemen, dat werd gretig gevoerd door MJ himself hoor!!
En Deissy, het is een algemeen bekend feit dat veel vrouwen verliefd worden op homoseksuele mannen.
Ik vind de ophef erover wel meevallen hoor, in Nederland in ieder geval. In de US zijn ze natuurlijk nog achterlijke middeleeuwers waar het gaat om homoseksualiteit.
na zijn dood werd hij snel in het hoekje van geniaal talent geduwd en als een heilge afgeschilderd maar stel dat deze genious toch een sicko bleek te zijn? De waarheid mag toch best boven water komen?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Michael was het zo zat, dat gedoe rond hem. Luister maar naar zijn latere platen, waarin hij steeds meer verhaalt over de leugens, en "ze willen geen goed nieuws, ze willen enkel bad news". Ik vind het zo jammer dat dat nog steeds doorgaat, zelfs na zijn dood.
Een sicko? Wat vind je dan een sicko?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
na zijn dood werd hij snel in het hoekje van geniaal talent geduwd en als een heilge afgeschilderd maar stel dat deze genious toch een sicko bleek te zijn? De waarheid mag toch best boven water komen?
Ik snap het ook niet, hij moet al jaren aan dat spul zitten. Gezegd door doktoren om hem heen. Daarom ben ik zo ontzettend benieuwd naar de testresultaten (duuuurt zo lang)quote:Op maandag 13 juli 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zaterdagavond een stukje van die documentaire op sbs6 gekeken![]()
Ik had de beelden nog niet gezien, maar stond er wel van te kijken hoe fit Michael er nog uit zag tijdens de repetities 2 dagen voor zijn dood.
Tuurlijk mag dat. Maar jij bent er wel heel stellig in om hem als sicko en slechte ouder af te stempelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
na zijn dood werd hij snel in het hoekje van geniaal talent geduwd en als een heilge afgeschilderd maar stel dat deze genious toch een sicko bleek te zijn? De waarheid mag toch best boven water komen?
Dat bedoel ik nou...zo gaat het al jaren. Laten ze em eens met rust laten.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef quirina het volgende:
Moet je hier eens lezen. Michael Jackson zit in Duitsland
Wat een krankzinnigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |