abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70920553
Ik heb mijn haar één à twee kleine maandjes geleden zwart geverfd. Nu heb ik uitgroei van anderhalve centimeter en aangezien ik van mijzelf deze haarkleur heb zie je die uitgroei dus best wel.

Mijn zwarte haar heeft een beetje een donkerbruine gloed aangenomen afgelopen maand... maar nu vroeg ik me dus af of ik het dan gewoon donker bruin kan verven, iemand hier ervaring mee?
Merci.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_70924176
het kan wel volgens mij alleen word het wat donkerder bruin
ROAR!!!!
  maandag 13 juli 2009 @ 10:57:50 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70927381
Je kan tot 2 tinten lichter verven, als het goed is pakt ie dat gewoon Ik gebruik zelf altijd professionele haarverf van de speciaalzaak van de kapper en als ik lichter wil neem ik elke keer 1 tint lichter en dat werkt perfect. Ze zullen het misschien ontkennen in de winkel, maar ik weet dat het kan
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70930310
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:57 schreef Enfermera het volgende:
Je kan tot 2 tinten lichter verven, als het goed is pakt ie dat gewoon Ik gebruik zelf altijd professionele haarverf van de speciaalzaak van de kapper en als ik lichter wil neem ik elke keer 1 tint lichter en dat werkt perfect. Ze zullen het misschien ontkennen in de winkel, maar ik weet dat het kan
Oh mooi, dus in principe kan ik wel gewoon terug naar mijn eigenste haarkleur. Dankjewel, ik las namelijk overal dat het niet kon en dat je het moet bleken en zo
  maandag 13 juli 2009 @ 12:42:17 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70930466
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:36 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Oh mooi, dus in principe kan ik wel gewoon terug naar mijn eigenste haarkleur. Dankjewel, ik las namelijk overal dat het niet kon en dat je het moet bleken en zo
Haha ja.. I know. Dat is echt gelul. Bleken doet meer kwaad dan goed, dat kan ik je helaas uit ervaring vertellen.. Dan kan je beter even geduld hebben en telkens iets lichter verven!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70930606
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:42 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha ja.. I know. Dat is echt gelul. Bleken doet meer kwaad dan goed, dat kan ik je helaas uit ervaring vertellen.. Dan kan je beter even geduld hebben en telkens iets lichter verven!
Oké, thanks! Dadelijk nog even een paar keer goed wassen en dan verf halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')