abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:22:27 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71716529
Misschien dacht Rocka wel dat het gewoon een foutje was wat je nog niet gezien had. Hoevaak gebeurt het wel niet dat iemand een HELE grote foto of juist een HEEL klein fotootje plaatst door die automatische resizer? Daar worden wel vaker opmerkingen over gemaakt (of neem het befaamde kruisje) en dat is alleen om iemand erop attent te maken dat iets niet goed gegaan is.

Een kutopmerking zou ik iets over de inhoud van de foto vinden.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71716593
Diaan, inmiddels heb ik hier gelezen waarom je niet meer wilt posten op Fok! en dus niet meer naar de fotomeeting wilt komen. Wat jammer! Ik begrijp het wel.. maar wil wel even zeggen dat je heel erg welkom was (en nog steeds bent!) op de meeting. Waar toch wel héle leuke mensen komen allemaal
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  Moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:27:38 #203
5428 crew  miss_sly
pi_71716643
mja, zoals ik vanmiddag ook tegen cattie zei: het kan ook aan jezelf liggen hoe je een opmerking opvat.
ik vind dit geval ook niet afzeiken, maar de ontvanger heeft in deze besloten het wel zo te zien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:31:18 #204
14746 k_i_m
pi_71716714
Maar misschien is dat wel omdat haar nooit is opgevallen dat dat "de manier van de oudere posters" is om te zeggen dat een foto niet goed zichtbaar is, door het maken van een grapje.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:32:11 #205
14746 k_i_m
pi_71716733
Iedereen doet hier de laatste tijd maar zo zijn best om vooral nergens iets over te zeggen, ja, dan is het wachten op ongelukken.
In my life
Why do I smile
pi_71716741
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Misschien dacht Rocka wel dat het gewoon een foutje was wat je nog niet gezien had. Hoevaak gebeurt het wel niet dat iemand een HELE grote foto of juist een HEEL klein fotootje plaatst door die automatische resizer? Daar worden wel vaker opmerkingen over gemaakt (of neem het befaamde kruisje) en dat is alleen om iemand erop attent te maken dat iets niet goed gegaan is.

Een kutopmerking zou ik iets over de inhoud van de foto vinden.
oh, tuurlijk. en tis ook allemaal in the eye of the beholder. daarom vroeg ik ook om uitleg
maar het wordt wel een ander verhaal als je altijd dergelijke opmerkingen krijgt. nou ben ik toevallig van het type "zal me een worst wezen", maar ik kan me best voorstellen dat iemand het zat is hoor. en ik vind dus wel dat het typerend is voor de sfeer die hier hangt.

hoor eens, het is werkelijk geen biggie, anders had ik er idd wel eerder iets van gezegd. ik vond het alleen wel een mooi voorbeeld van hoe hier toch onderhuids stevig gekat wordt. ik vind het iig geen prettige sfeer. maar gelukkig doet lang niet iedereen daar aan mee
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71716781
Ik weet niet of dat hier zo was, maar soms ook subtiel lullig zijn met de " " .
Die toch vaak op de negatieve manier wordt gebruikt.

Sowieso lees ik wel vaker sneren, vooral tussen de regels door.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:38:01 #208
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71716835
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:02 schreef k_i_m het volgende:
- knip

Om te beginnen met de voorbeelden. Ik heb laatst met opgetrokken wenkbrauwen het verhaal in het tweede streepjes topic zitten volgen. Het ging hierom dat één van de vaste posters die toevallig nét ongesteld was geworden negatief reageerde op mensen die iemand kwamen feliciteren. Maar dit was niet gepast, omdat zij er nooit kwamen posten.

-knip-
Daarbij op inspringend , er heb ik het idee wel heeeeeeel veel offtopic gaat, het gaat om een tweedestreepjetopic het wcahten op dat felbegeerde streepje en wat daar om heen hangt,
No offence Mijsje maar een verhaal als hoe de efteling was hoort daar toch helegaar niet bij, en zo zijn er wel meer van dat soort verhalen daar.
Als mensen dat soort dingen kwijt willen kom lekker naar de SC. daar istie voor, en dat geld ook voor zij die allen op het tweedestreepje wachten.
Gebruik de SC waar die voor is, en onzin : als er is niet tussen te komen,tis een vaste groep ik ben nooit echt een fervent sc poster geweest, maar als ik daar kom is het absoluut niet dat je genegeerd wordt.
Ja kan soms wel eens voorkomen dat het centralere onderwerp wat meer aandacht krijgt, en dat je soms door een drukte ondergesneeuwd wordt.Maar in het globaal is dat juist de plek waar BIJNA alles kan en mag
En de modjes doen wat ze kunnen, maar persoonlijk vind ik dat er best wel wat strenger gereageerd mag worden op heel erg offtopic
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_71716888
Vind ik ook wel Evenstar. In bijvoorbeeld het moedertopic is nu duidelijk wat mag en wat niet. Offtopic word je op aangesproken. Ergens anders kan het soms wel. Is dan ook niet altijd even eerlijk.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:43:30 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71716925
Ach eerlijk, niet eerlijk het is net hoe je er tegen aankijkt.
Bedoel het meer als in iets waar wellicht op gelet kan worden, om erbij te halen ja maar daar zus en daar zo heeft toch geen zin en die mag zus zo wel en die niet.
Ik plaatste het meer als een iets waarvan ik denk misschien een aandachtspunt is voor de moderators
  Jubileum moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:44:22 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71716945
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vind ik ook wel Evenstar. In bijvoorbeeld het moedertopic is nu duidelijk wat mag en wat niet. Offtopic word je op aangesproken. Ergens anders kan het soms wel. Is dan ook niet altijd even eerlijk.
Ik en mijn collega's kunnen ook niet overal tegelijk zijn he?

We doen ons best maar vinden ook dat de users zelf ook elkaar (netjes) mogen aanspreken op offtopic e.d.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:45:08 #212
5428 crew  miss_sly
pi_71716960
Wel lastig, met al die vrouwen met een olifantengeheugen voor hen aangedaan onrecht...als er dan een rel lijkt te zijn,komt er allerlei oud zeer naar boven.
pi_71716982
Ik snap dat je beledigt kan zijn door een mening van een ander, maar is dat dan niet iets om samen uit te praten.
Iedereen hier heeft wel iemand waar die het niet mee eens is. of dingen die ze zelf anders zouden doen.
En om daarom weg te gaan is nogal zonde
pi_71716989
Dit was maar een voorbeeld. Maak me er niet meer druk om verder, is toen uitgesproken.
pi_71717025
Ja, maar misschien is het dan niet alleen die ene opmerking.
Maar ja, ik kan niet voor Diaan praten.
Ik voel me ook wel vaker genegeerd bijvoorbeeld en toch blijf ik. Dan maar in de herhaling, of verder posten.
  Jubileum moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:48:53 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71717030
Inmiddels heb ik een verhelderende PM wisseling gehad met diverse users, dus als je hier zit te wachten op verdere rellen heb je pech

Als iemand nog iets heeft hoor ik het graag, maar laten we de oude koeien proberen te vermijden oke?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:51:17 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_71717080
ik denk dat jullie allemaal hier veel te veel komen en het ook veel te serieus nemen een beetje afstand kan soms geen kwaad
stormy waters...
sailin'
pi_71717153
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:45 schreef miss_sly het volgende:
Wel lastig, met al die vrouwen met een olifantengeheugen voor hen aangedaan onrecht...als er dan een rel lijkt te zijn,komt er allerlei oud zeer naar boven.
tsja. dat is weer die sfeer waar ik het over had. als dat steeds maar door blijft gaan komen er ook steeds dingen naar boven. nog buiten het feit dat het wel lekker makkelijk is om juist diegenen die hun ware gevoelens tonen en eerlijk zijn af te zeiken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:55:34 #219
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71717177
Dames..de computer heeft ook een uitknop he? En inderdaad..neem het niet té serieus allemaal! het zijn maar pixels op een scherm uiteindelijk
I`m not weird. I`m limited edition.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:56:45 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71717204
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
het zijn maar pixels op een scherm uiteindelijk
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Als iemand op straat je uitscheld voor hoer zijn het tenslotte ook maar geluidsgolven in de lucht.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:56:45 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71717205
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dames..de computer heeft ook een uitknop he? En inderdaad..neem het niet té serieus allemaal! het zijn maar pixels op een scherm uiteindelijk
waar
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:57:01 #222
14746 k_i_m
pi_71717211
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:38 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Daarbij op inspringend , er heb ik het idee wel heeeeeeel veel offtopic gaat, het gaat om een tweedestreepjetopic het wcahten op dat felbegeerde streepje en wat daar om heen hangt,
No offence Mijsje maar een verhaal als hoe de efteling was hoort daar toch helegaar niet bij, en zo zijn er wel meer van dat soort verhalen daar.
Als mensen dat soort dingen kwijt willen kom lekker naar de SC. daar istie voor, en dat geld ook voor zij die allen op het tweedestreepje wachten.
Oja, dat is mij ook wel eens opgevallen. Dat bijna 90% van de tweede streepjesposters alleen maar in dat topic posten en voor de rest geen moeite doen om in de rest van de topics te reageren.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:58:10 #223
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71717231
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja zo lust ik er nog wel een paar. Als iemand op straat je uitscheld voor hoer zijn het tenslotte ook maar geluidsgolven in de lucht.
Ja euh..da`s anders
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:58:58 #224
5428 crew  miss_sly
pi_71717246
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:54 schreef simmu het volgende:

[..]

tsja. dat is weer die sfeer waar ik het over had. als dat steeds maar door blijft gaan komen er ook steeds dingen naar boven. nog buiten het feit dat het wel lekker makkelijk is om juist diegenen die hun ware gevoelens tonen en eerlijk zijn af te zeiken.
afzeiken?
als je een probleem hebt, los je dat op dat moment op. zo niet, prima, maar niet weet ik veel hoeveel later. dat is een veel voorkomende vrouwenkwaal die je hier nu ook duidelijk ziet. en het is zo weinig zinvol of constructief.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:59:04 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_71717248
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:57 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Oja, dat is mij ook wel eens opgevallen. Dat bijna 90% van de tweede streepjesposters alleen maar in dat topic posten en voor de rest geen moeite doen om in de rest van de topics te reageren.
dat moet toch ook niet?
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')