oh, tuurlijk. en tis ook allemaal in the eye of the beholder. daarom vroeg ik ook om uitlegquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Misschien dacht Rocka wel dat het gewoon een foutje was wat je nog niet gezien had. Hoevaak gebeurt het wel niet dat iemand een HELE grote foto of juist een HEEL klein fotootje plaatst door die automatische resizer? Daar worden wel vaker opmerkingen over gemaakt (of neem het befaamde kruisje) en dat is alleen om iemand erop attent te maken dat iets niet goed gegaan is.
Een kutopmerking zou ik iets over de inhoud van de foto vinden.
Daarbij op inspringend , er heb ik het idee wel heeeeeeel veel offtopic gaat, het gaat om een tweedestreepjetopic het wcahten op dat felbegeerde streepje en wat daar om heen hangt,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:02 schreef k_i_m het volgende:
- knip
Om te beginnen met de voorbeelden. Ik heb laatst met opgetrokken wenkbrauwen het verhaal in het tweede streepjes topic zitten volgen. Het ging hierom dat één van de vaste posters die toevallig nét ongesteld was geworden negatief reageerde op mensen die iemand kwamen feliciteren. Maar dit was niet gepast, omdat zij er nooit kwamen posten.
-knip-
Ik en mijn collega's kunnen ook niet overal tegelijk zijn he?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vind ik ook wel Evenstar. In bijvoorbeeld het moedertopic is nu duidelijk wat mag en wat niet. Offtopic word je op aangesproken. Ergens anders kan het soms wel. Is dan ook niet altijd even eerlijk.
tsja. dat is weer die sfeer waar ik het over had. als dat steeds maar door blijft gaan komen er ook steeds dingen naar boven. nog buiten het feit dat het wel lekker makkelijk is om juist diegenen die hun ware gevoelens tonen en eerlijk zijn af te zeiken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:45 schreef miss_sly het volgende:
Wel lastig, met al die vrouwen met een olifantengeheugen voor hen aangedaan onrecht...als er dan een rel lijkt te zijn,komt er allerlei oud zeer naar boven.
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Als iemand op straat je uitscheld voor hoer zijn het tenslotte ook maar geluidsgolven in de lucht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
het zijn maar pixels op een scherm uiteindelijk
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dames..de computer heeft ook een uitknop he? En inderdaad..neem het niet té serieus allemaal! het zijn maar pixels op een scherm uiteindelijk
Oja, dat is mij ook wel eens opgevallen. Dat bijna 90% van de tweede streepjesposters alleen maar in dat topic posten en voor de rest geen moeite doen om in de rest van de topics te reageren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Daarbij op inspringend , er heb ik het idee wel heeeeeeel veel offtopic gaat, het gaat om een tweedestreepjetopic het wcahten op dat felbegeerde streepje en wat daar om heen hangt,
No offence Mijsje maar een verhaal als hoe de efteling was hoort daar toch helegaar niet bij, en zo zijn er wel meer van dat soort verhalen daar.
Als mensen dat soort dingen kwijt willen kom lekker naar de SC. daar istie voor, en dat geld ook voor zij die allen op het tweedestreepje wachten.
Ja euh..da`s andersquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Als iemand op straat je uitscheld voor hoer zijn het tenslotte ook maar geluidsgolven in de lucht.
afzeiken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:54 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. dat is weer die sfeer waar ik het over had. als dat steeds maar door blijft gaan komen er ook steeds dingen naar boven. nog buiten het feit dat het wel lekker makkelijk is om juist diegenen die hun ware gevoelens tonen en eerlijk zijn af te zeiken.
dat moet toch ook niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat is mij ook wel eens opgevallen. Dat bijna 90% van de tweede streepjesposters alleen maar in dat topic posten en voor de rest geen moeite doen om in de rest van de topics te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |