TS gaat zo nu en dan is een potje racen in de game Race Driver Grid.
TS kan het inmiddels redelijk. vliegt niet veel de bocht uit en zo soms wil ik ook nog wel is winnen (

)
Het mooie vind ik de spanning. als je bijvoorbeeld om de 1ste 2de of 3de plek moet vechten. Vlakbij achter mekaar proberen de bocht net wat scherper te nemen en zodoende de concurrent op een mooie manier inhalen. Zonder elkaar te rammen en van de baan af te beuken. Dat is wel zo sportief en leuk.
Maar daar denken die
Duitsers heel anders over
Op een 1 of andere manier zijn het altijd moffen die zonodig volle bak jou eraf moeten rammen. zonder respect. gewoon bewust keihard beuken.
Resultaat is dat mijn waggie naar de klote is en ik nooit meer eerste kan worden door zo,n kutmof
Het spel is best leuk maar dat soort dingen halen de lol er altijd vanaf....
Daarnaast speelde ik ook wel is fifa 2009. Maar daar ben ik mee gestopt. omdat wederom de duitsers gingen disconnecten zodra je een doelpunt maakte. Altijd die moffen
Klacht. Duitsers.
subklacht: spierpijn van snowboarden
verwachte reacties. TS kan er niet mee omgaan.
nee idd
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.