Nee hand in hand met kameraden.quote:
Daar ligt de VPRO-gidsquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef heiden6 het volgende:
TV-lezen? Als in lezen met de TVaan? Nutteloos en zeer storend, ik zou dat echt niet kunnen.
Remco Campert.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef tong80 het volgende:
Het woord eetlezen is bedacht door Kees van Kooten trouwens.
[...]
Kan ook. Ik dacht Kees van Kooten.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ook. Ik dacht Kees van Kooten.
Maar ik laat me graag verbeteren.
Van Dale, 14e editie.quote:eetlezen
eet·le·zen
alleen onbep. wijs
woord bedacht door Remco Campert
1·lezen tijdens het eten
Okquote:Op zondag 12 juli 2009 21:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Van Dale, 14e editie.
[ afbeelding ]
Wat een naar woord.quote:
Jij leest niet zoveel ofwel?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:40 schreef Richel het volgende:
Ik snap geen fuck van dit topic.
Klopt 2 keer in de week 2 x een kwartiertje.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Bleie het volgende:
Dan zit je vast niet dagelijks 2 * 50 minuten in de trein... Ik zou me kapot gaan vervelen. Het lezen is voor mij juist ontspannen en bijkomen van de dag.
In de auto of bus kan ik niet lezen. Was vroeger al wagenziek. En in de auto moet ik vooraan zitten om naar buiten te kunnen kijken. Anders word ik misselijk.quote:
Geen last van. Vroeger, toen ik nog verplicht meemoest als we 'gezellig een eindje gingen rijden' zat ik achterin met een boek, hele wereld kon van mijn part vergaan ik zou er niks van meekrijgenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de auto of bus kan ik niet lezen. Was vroeger al wagenziek. En in de auto moet ik vooraan zitten om naar buiten te kunnen kijken. Anders word ik misselijk.
Hoe kunnen ouders van zo'n kind houden ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen last van. Vroeger, toen ik nog verplicht meemoest als we 'gezellig een eindje gingen rijden' zat ik achterin met een boek, hele wereld kon van mijn part vergaan ik zou er niks van meekrijgen
Ik was heel rustigquote:Op donderdag 16 juli 2009 04:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Hoe kunnen ouders van zo'n kind houden ?
Ik ook hoor. Iedere dag voor het slapen gaanquote:
Kan ik je het ouevre van tong80 aanraden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |