Daarom even dit: ik weet niet waarom je het nodig vindt om juist HIER over Bart te komen zeiken, maar misschien is het je niet opgevallen daarom zeg ik het je ff, THIS IS NOT A FAN SITE!! In goed Nederlands, als Bart's z'n kop je niet aanstaat of zo dan kun je naar z'n EIGEN site gaan om 'm daarvan op de hoogte te brengen.Het heeft geen enkele zin om dat hier te lopen verkondigen.
Als je vindt dat Ruud had moeten winnen...tja dat vinden er wel meer. Maar ook dat heeft weinig zin verder. Denk je zelf ook niet?
En verder kun je zo'n geintje als vannacht beter niet nog een keer flikken! Iemand een beetje sarren is een ding, maar mensen grof in hun bek schijten doen we hier niet. Als jou dat niet aanstaat dan kun je vertrekken naar een forum waar dat soort jokes wel op prijs worden gesteld maar doe het niet hier.
Mocht je toch op dezelfde voet verder willen gaan dan kan ik je vrij duidelijk voorspellen wat er gaat gebeuren : ten eerste zal niemand nog de moeite nemen om op je te reageren ALS ze al de moeite nemen om een post te lezen waar jouw naam bij staat, en als je er dan nog geen genoeg van hebt schat ik dat je ongeveer vier kansen hebt om iedereen alle ziektes en aandoeningen toe te wensen die je kunt bedenken voor je door de forum leiders eraf gelazerd wordt.
Verder heeft dit forum ook een uitstekend archief dus kun je rustig op je gemak lezen hoe het hier ongeveer toegaat/ging voor het geval je aan m'n woorden twijfelt.
Kies je er na deze korte gebruiksaanwijzing voor om toch door te gaan met je geziek dan is dit waarschijnlijk een van de laatste reakties die je krijgt. DIG ???
O ja, voor ik het vergeet welkom op Fok!
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 23 Januari 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |