quote:Op zondag 12 juli 2009 16:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waaom moet er dan zonodig een actief topic zijn?
TS kan toch de search gebruiken om achter z'n vraag te komen?
Hoe vaak is deze vraag wel niet gesteld wat Notes zijn en hoe je er aan kan komen en hoe ze kan lezen/inzien en wat je er voor moet doen en wie je moet bevredigen.
Vind het eerlijk gezegt op z'n minst vreemd dat dit soort topics nog open staan na 1 reply, maar goed, dat ben ik.
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad dat ben jij. Nu weer ontopic graag, misschien zijn er nog vragen.
Google.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat users iets meer moeite mogen doen om zichzelf te informeren. Maar FOK! heeft zelf niet zo'n goede zoekfunctie natuurlijk
http://google.fok.nl/quote:Op zondag 12 juli 2009 17:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat users iets meer moeite mogen doen om zichzelf te informeren. Maar FOK! heeft zelf niet zo'n goede zoekfunctie natuurlijk
Laat mij die discussie eens zien die ik verstoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef remlof het volgende:
TS verstoordt een discussie, dus hij mag zelf de TT ter harte nemen.
Idd, een onbetekenend iets.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef Hetiszover het volgende:
remlof is van FOK! wat het Velsen-Noord van Nederland is.
Als het zo zou gaan, zou er geen enkel topic langer dan 1 dag open blijven.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat mij die discussie eens zien die ik verstoor.
Die is er niet.
Er wordt een vraag gesteld, daar is al antwoord op gegeven.
Dus vraag is beantwoord, topic heeft zijn nut gehad en is klaar.
Einde topic, dus slotje/what ever.
Hoe vaak wordt er een topic geopend over die gare patat/friet reeks en hoe vaak wordt die meteen gekilled?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als het zo zou gaan, zou er geen enkel topic langer dan 1 dag open blijven.
What's your point?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt er een topic geopend over die gare patat/friet reeks en hoe vaak wordt die meteen gekilled?
Hoe vaak wordt er een bier en tietentopic geopend en blijft die open tot post 300?
Zoek maar eens op Notes topics.quote:
Lees dat FB topic nu nog eens, zul je zien dat er al veel meer vragen zijn. Als ik jouw offtopic niet had gedelete was het nu alleen nog maar over de search gegaan en waarom het topic nog open isquote:Op zondag 12 juli 2009 17:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laat mij die discussie eens zien die ik verstoor.
Die is er niet.
Er wordt een vraag gesteld, daar is al antwoord op gegeven.
Dus vraag is beantwoord, topic heeft zijn nut gehad en is klaar.
Einde topic, dus slotje/what ever.
Ik wist het antwoord op mijn vraag trouwens alquote:Op zondag 12 juli 2009 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees dat FB topic nu nog eens, zul je zien dat er al veel meer vragen zijn. Als ik jouw offtopic niet had gedelete was het nu alleen nog maar over de search gegaan en waarom het topic nog open is
Juist FB is er voor feedback van de ForumAdmins aan de users. Die FA's bepalen dus of een topic open blijft of niet, niet jij. Dat zou je ondertussen toch moeten weten, je bent niet echt een newbie meer.
Is het dan niet makkelijker en/of handiger om hier iets structureels mee te doen?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees dat FB topic nu nog eens, zul je zien dat er al veel meer vragen zijn. Als ik jouw offtopic niet had gedelete was het nu alleen nog maar over de search gegaan en waarom het topic nog open is
Juist FB is er voor feedback van de ForumAdmins aan de users. Die FA's bepalen dus of een topic open blijft of niet, niet jij. Dat zou je ondertussen toch moeten weten, je bent niet echt een newbie meer.
Er is een FAQ, een wiki en er zijn mogelijkheden om te zoeken. De gemiddelde user doet liever zelf geen moeite en opent dan een topic.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker en/of handiger om hier iets structureels mee te doen?
Ik denk dat niet de enige ben die het raar/vreemd vinden als steeds dezelfde topics geopend worden en open blijven onder het mom misschien dat iemand anders nog een vraag heeft......
Op die manier kan je ook de topics open houden over de soms brakke database server.
Misschien dat iemand daar nog een vraag over heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |