abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77280784
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:17 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik ook

En je link werkt niet
Mooi, houden zo Wat betreft die link, heb je alleen toegang toe als je geregistreerd bent.
pi_77281053
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:45 schreef Tweakfreak het volgende:

Nope, ik ben nieuw en heb dit topic gevonden via Google, waarna ik er toch wel even op wilde reageren. Ik had op Tweakers.net wel al gelezen dat het niveau hier redelijk laag ligt, wat in dit topic toch wel bevestigd wordt, of misschien toch eens een ander subforum zoeken.
Welkom in KLB . Als je in R&P gepost zou hebben zouden de reacties waarschijnlijk anders zijn.
Noodles
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:55:15 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77281212
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Pffff... ik weet niet waarom iedereen Tweakfreak aan het afzeiken is, hij post gewoon z'n verhaal en ik heb er weer wat van geleerd. Waarvoor mijn dank.

Al vind ik het wel een beetje vreemd dat je speciaal voor dit onderwerp een account (kloon?) hebt aangemaakt. Als het een kloon is dan is het vreemd omdat je verder wel gewoon trots bent op wat je hebt, als je nieuw bent op Fok Forum, dan welkom maar je hebt wel het verkeerde (want afzeik) forum gekozen voor je serieuze onderwerp.
dat zegt meer over jou dan over hem.

Als je denkt dat alle aziatische vrouwen hier voor het geld komen...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77282650
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:45 schreef Tweakfreak het volgende:

[..]

Nope, ik ben nieuw en heb dit topic gevonden via Google, waarna ik er toch wel even op wilde reageren. Ik had op Tweakers.net wel al gelezen dat het niveau hier redelijk laag ligt, wat in dit topic toch wel bevestigd wordt, of misschien toch eens een ander subforum zoeken.
En je instelling is ook precies van een tweaker. Link even gevolgd via andere account, maar lelijk ben je nog steeds. _!
pi_77282809
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:52 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

En je instelling is ook precies van een tweaker. Link even gevolgd via andere account, maar lelijk ben je nog steeds. _!
Waar slaat dat op? Het was een linkje naar een fitnesstopic om aan te geven dat niet alle 'tweakers' nerds zijn, en in dat topic staat geen foto van mij, je bent dus eigenlijk gewoon aan het liegen of uit je nek aan het kletsen? Jesus, het is hier nog erger dan ik vermoedde...
pi_77282826
Jonguhhh, dat is hetzelfde als bij die Poolse vrouwen! Gelukkig zijn zulke vrouwen er! Anders zouden veel Fokkers hun leven lang moeten masturberen!

Offtopic: Mooie banner trouwens, vind vandaag je aziatische schoonheid! asianeuro.com :d
pi_77283018
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Jonguhhh, dat is hetzelfde als bij die Poolse vrouwen! Gelukkig zijn zulke vrouwen er! Anders zouden veel Fokkers hun leven lang moeten masturberen!
Spreek voor jezelf Heb ik alvast geen last van, genoeg ervaring met vrouwen van verschillende afkomst, maar ik ben heel tevreden met mijn huidige vrouwtje in welke mate kan jij vergelijken?
pi_77283257
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef Tweakfreak het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf Heb ik alvast geen last van, genoeg ervaring met vrouwen van verschillende afkomst, maar ik ben heel tevreden met mijn huidige vrouwtje in welke mate kan jij vergelijken?
Ik neuk zoveel wijven! wil je niet weten.
Heb al mijn studiefinanciering van afgelopen vrijdag erdoorheen geneukt! jonguhhh
pi_77283363
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef Tweakfreak het volgende:

[..]

Heb jij nou echt hier een account aangemaakt om ons te vertellen dat aziatische sletten het niet voor het geld doen? En waar zoek jij dan op wanneer je gaat googlen..

Toevallig op google gevonden geloof ik geen reet van namelijk. Waar heb je naar gezocht?
pi_77283551
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Flammie het volgende:

[..]

Heb jij nou echt hier een account aangemaakt om ons te vertellen dat aziatische sletten het niet voor het geld doen? En waar zoek jij dan op wanneer je gaat googlen..

Toevallig op google gevonden geloof ik geen reet van namelijk. Waar heb je naar gezocht?
Tweakfreak is toch patser jongen... Kerel is geen NERD. Hij gaat naar sportschool..
Hij neukt al die thaise wijvuh, BAM JONGEN, kankerhaaaaaaaaaaaaaaardd.
pi_77284525
Ok, ik ga het hier bij laten, te laag niveau en te veel jaloezie hier Nog veel succes met jullie 200 hersencellen en vette arrogante derdehandse kankerwijven Oei, ff tot jullie niveau gezakt
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:51:58 #112
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_77284582
hoi jongens, ik heb even een account aangemaakt omdat ik op google dit topic tegen kwam, je zult wel denken, hoe dan? nou gewoon ff googlen op me iphone op dinsdagmiddag op de plee van me nurderige IT werk naar asian beautys, je weet, ff ontladen.

Maar ik ben het dus niet eens he!! ik ben zelf 1meter nog iets en weeg een paar kilootjes en heb nog nooit zoiets meegemaakt! sterker nog! alle aziatische vrouwen zijn helemaal niet op geld belust! ze hebben namelijk rechte schaamharen en geen boggelneus zoals al die jodinnen die wel op je poen zitten!
Je leeft maar één keer...
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:53:08 #113
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_77284616
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:50 schreef Tweakfreak het volgende:
Ok, ik ga het hier bij laten, te laag niveau en te veel jaloezie hier Nog veel succes met jullie 200 hersencellen en vette arrogante derdehandse kankerwijven Oei, ff tot jullie niveau gezakt
QFT
Je leeft maar één keer...
pi_77284707
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:50 schreef Tweakfreak het volgende:
Hahaha ga maar weer terug naar je GOT forum.... NERD
pi_77284763
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Hahaha ga maar weer terug naar je GOT forum.... NERD
En blijf jij maar lekker in je peutertuin, daar hoor je thuis
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:02:23 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77284944
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:57 schreef Tweakfreak het volgende:

[..]

En blijf jij maar lekker in je peutertuin, daar hoor je thuis
je ging het er toch bij laten?

vind het wel grappig dat je voor je vriendin wil opkomen, terwijl het dus niet eens over haar gaat.
en daarnaast beledig je alle andere vrouwen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:07:24 #117
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_77285149
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:43 schreef Fascination het volgende:
Ik zat laatst in de "vrouw" te bladeren, dat blad wat bij de Telegraaf in zit.
TS leest de Telegraaf
pi_77285166
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:07 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Telegraaf
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:09:34 #119
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_77285226
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

je ging het er toch bij laten?

vind het wel grappig dat je voor je vriendin wil opkomen, terwijl het dus niet eens over haar gaat.
en daarnaast beledig je alle andere vrouwen.
QFT
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:13:32 #120
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_77287615
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:10 schreef Tweakfreak het volgende:

[..]

Levensverhaal? Ik post gewoon een stukje over (Zuidoost-) Aziatische vrouwen, geheel ontopic dus. Ik wil niemand overtuigen, je bent zelfs niet verplicht om mijn stukje te lezen.
[..]

Ik generaliseer niet, ik schreef zelfs dat je moet letten op de woorden 'doorgaans' en 'meestal', en dat in combinatie met 'ik vind', eigen mening dus, maar tevergeefs. En wat betreft het hoge echtscheidingspercentage in het westen: Dat is gewoon een feit, geen mening, idem wat betreft obesitas en andere fysische kenmerken, of slechte gewoontes zoals roken. Het niveau van de overige reacties is overigens té laag om op te reageren.

PS: Voor alle duidelijkheid: Ik vind het verhaaltje in de openingspost ook redelijk zielig hoor, maar volwassen mensen doen nog steeds wat ze willen, als het maar met wederzijdse toestemming is.

In dergelijke gevallen hoor je trouwens vaak 'de vrouw voor de seks, de man voor het geld'. Maar is het niet altijd en overal zo dat seks belangrijk is voor mannen, dat ze graag een knappe vrouw hebben, dat vrouwen zekerheid, stabiliteit, een mooi en veilig onderkomen voor zichzelf en hun kinderen belangrijk vinden? Dat is al honderdduizenden jaren een 'oerwet'. Maar o wee als het contrast eens wat groter is (lees: de vrouw bovengemiddeld arm en mooi, en zeker als ze ook nog eens een andere afkomst heeft - nog zo'n oerwet: wantrouwig zijn tegenover mensen die er wat anders uitzien... Dat is voor sommigen voldoende om xenofobe reacties te plaatsen, te trollen en te flamen, zoals hier gebeurt, bij gebrek aan degelijke argumenten. Maar goed, gelukkig nemen we serieus wat we willen.
Aziatische landen zijn steeds meer aan het verwesteren, dus wat betreft de gezondheid: dat is allang geen feit meer. Een jaar of tien/twintig geleden was cup a nog de standaard: nu is dat cup c. Ook de gemiddelde omvang is gestegen, allemaal door het vette eten en de opkoming van mac food.
Je bent wel aan het generaliseren of je dat nu leuk vindt of niet.
Verder hoop ik wel dat je begrijpt dat dit topic alles behalve te maken heeft met een persoon die bovengemiddeld knap zou zijn, het gaat om een vrouw die misbruik maakt maakt van een man. Afkomst e.d. doen daar verder voor mij niet toe, en ik heb ook al aangegeven dat ik het niet eens ben met de OP/TT omdat daar ook in generaliseert wordt. Maar wat jij doet is echt geen haar beter: je bestempelt Westerse vrouwen alsof ze minder zijn en jaloers moeten zijn op Oosterse. Dat is niet zo, dat heeft puur met voorkeur te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door griekjeee op 26-01-2010 13:20:28 ]
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_77287808
Aziatische vrouwen hebben platte koppen, zijn absoluut niet knap en stinken.

Ohja, ze zijn ook golddiggers, dat blijkt maar weer.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:19:05 #122
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_77287832
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:07 schreef Tweakfreak het volgende:

[..]

Wat betreft je spoiler: Ze hebben over het algemeen niet meer of minder schaamhaar dan blanke vrouwen, het is wel zo dat het minder krult omdat het dunner is (aziatisch haar is rond, blank haar is licht ovaal en zwart haar is sterk ovaal, waardoor laatstgenoemde sterker kroezelt dan bij blanken, dat zie je ook in de kapsels)

Het is ook zo dat een lichte huid sexy is in (Zuidoost-)Azie, terwijl een lichtbruine tint sexy is in het westen. Daaraan zie je dat het allemaal maar een modeverschijnsel is. Ik persoonlijk hou van een natuurlijke huid, dus geen zon of zonnebank voor blanken, vind ik zo artificieel en onnatuurlijk.
Over die natuurlijke huid: ik zag in een keer in een docu dat het in veel Aziatische landen een veel voorkomend verschijnsel is om een crème op te smeren die de huid lichter maakt. Daar gaat je natuurlijke huidje...Hier wordt er gezonnebaad, daar smeren ze crèmes op om lichter te worden. Is het niet allemaal hetzelfde?
pi_77295334
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Een jaar of tien/twintig geleden was cup a nog de standaard: nu is dat cup c.
Bron? Geloof er namelijk niks van. Elke keer als ik in China/HK ben, zie ik kleine tot geen tetten. Je wordt al overal nagestaard met cup b
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_77295584
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:07 schreef Tweakfreak het volgende:

[..]

Wat betreft je spoiler: Ze hebben over het algemeen niet meer of minder schaamhaar dan blanke vrouwen, het is wel zo dat het minder krult omdat het dunner is (aziatisch haar is rond, blank haar is licht ovaal en zwart haar is sterk ovaal, waardoor laatstgenoemde sterker kroezelt dan bij blanken, dat zie je ook in de kapsels)

Het is ook zo dat een lichte huid sexy is in (Zuidoost-)Azie, terwijl een lichtbruine tint sexy is in het westen. Daaraan zie je dat het allemaal maar een modeverschijnsel is. Ik persoonlijk hou van een natuurlijke huid, dus geen zon of zonnebank voor blanken, vind ik zo artificieel en onnatuurlijk.
Wat lul je nou over dunner haar? Aziatisch haar is juist het dikste (en tevens stijlste) dat er is, hoewel het een trend is om het als een gek uit te dunnen In Azië nemen heel veel vrouwen ook een permanent, zodat je niet zo'n levenloos, plat kapsel hebt...

Zoals je hier in Nederland Nivea zelfbruiners hebt, heb je in Azië Nivea-producten die je huid juist witter maken (gezichtscreme, douchgel, etc.) Ik vind het persoonlijk ook mooier dan een huid met een gele ondertoon.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_77295747
Ik dacht dat het vooroordeel was bevestigd dat thaise vrouwen hun kut overdwars hebben

Of was dat een racistische opmerking?

Edit: Aziatische... 1 pot nat..
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:31:34 #126
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_77303749
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Bron? Geloof er namelijk niks van. Elke keer als ik in China/HK ben, zie ik kleine tot geen tetten. Je wordt al overal nagestaard met cup b
Het is een tijdje geleden dat ik het onderzoek heb gelezen, mocht ik het zo vinden dan post ik het. Het is ook een gemiddelde he, Nederlanders schijnen een land te zijn met één van de grootste gemiddelde cupmaten. Ik zie echt niet alleen maar grote tieten als ik buiten loop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')