Hele vette dvd is dat met oa Daniele Mondelloquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:39 schreef LeonH het volgende:
Sow zeg! Even downloaden. Kom net een DVD tegen van Qlimax 2003!
Dit is 'm:quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Silaz het volgende:
Zo, net Braveheart gekeken, eindelijk. Wat eenfilm. Maar die soundtrack.. ik weet zeker dat die in een hardstyle of trance of wat zit. komt me zo bekend voor. Iemand mss een titel ofzo?
Het origineel;
En dan de eerste 25 sec.![]()
Hele album gaat op dezelfde tour verder, niet aan mij besteed in ieder geval.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
je maakt me nieuwsgierig hoe sneu hij dan is, vanavond maar ff binnenhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Hardstyle:quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef Silaz het volgende:
Zo, net Braveheart gekeken, eindelijk. Wat eenfilm. Maar die soundtrack.. ik weet zeker dat die in een hardstyle of trance of wat zit. komt me zo bekend voor. Iemand mss een titel ofzo?
Het origineel;
En dan de eerste 25 sec.![]()
Die komen in de vorm van Samplers. Album sampler 1 met daarop Feel U Here (Original) en de NC mix van One blade is ook al uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Album van Brennan Heart ook maar even binnen geharkt. Eerste wat me opvalt is zijn de super lange breaks en heb nog maar 10 minuten geluisterd. Hoezo zijn de nummers trouwens niet los?
quote:Profyler A new release is coming very near..Another World//Loose Control @ Seismic!
Ben eens benieuwd!quote:djheadhunterz@ Studio with Dov!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft het nog zin om een tvp te plaatsen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef Koepert het volgende:
K denk eerst wtf, verkeerde cd? Nee t gaat toch "los" ...
Heb je 'm wel ge-cued?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Album van Brennan Heart ook maar even binnen geharkt. Eerste wat me opvalt is zijn de super lange breaks en heb nog maar 10 minuten geluisterd. Hoezo zijn de nummers trouwens niet los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |