Zoals het er staatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Dude wats up wit thu party animals thingie?
je hebt pm.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef NaturalBornViking het volgende:
Heb je een linkje naar die No Alternative remix? Het is btw al de weetikhoeveelste hardstyle rmx ervan die ik ken... o.a. Altitude en D.J. (Darren Jones aka D10) waren hun voor, dus moet ie wel echt verdikkes vet wezen wil ie wat toe te voegen hebben
K vatte t ook niet al te negatief op hoor rippiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:51 schreef Da_Ripper het volgende:
nee-gert+ hak/tak-post @ 22:05
= gekscherend malloot
![]()
![]()
Ik denk het neitquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:03 schreef JortK het volgende:
Is dit de Wesz van J&W: http://www.hardtraxx.nl/f(...)-18-07-09-t2975.html
quote:E-mailadres:
MSN: slimshadyfan_4_ever@hotmail.com
YIM:
AIM:
Groepen:
Leeftijd: 18
Beroep: Autotechniek
Interesses: DJ Monteur Gaming
Website:
Die had ik al een tijdjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
01. Still Here (AVIO Murdering Your Stereo Edit)
Op amnesia was die ook alleen omdat de ander op vakantie was werd toen gezegd..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:54 schreef Haghorst het volgende:
Verder was D'Stylerz ook maar in zijn eentje vanwege privé problemen.
Zin in!quote:Morgen Alphaverb en A2 in de Zino
Heb t ff gecheckt en het klopt. Bas is een paar dagen blind geweest...echt een klote ervaring lijkt me dat. Hij ging vnv weer proberen te draaienquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:54 schreef Haghorst het volgende:
NC staat alleen die kleine kweet niet hoe die heet, killer clown iig, achter de decks. Die lange had schijnbaar met zijn ogen in het prikkeldraad gelegen. Wat daar van waar is weet ik ook niet.
das minder... beterschap voor die gozer dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb t ff gecheckt en het klopt. Bas is een paar dagen blind geweest...echt een klote ervaring lijkt me dat. Hij ging vnv weer proberen te draaien
Wtf.. Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb t ff gecheckt en het klopt. Bas is een paar dagen blind geweest...echt een klote ervaring lijkt me dat. Hij ging vnv weer proberen te draaien
Zou goed kunnenquote:
Gewoon slechte planning. Doe dan gewoon 's avonds met alleen grote namenquote:Op zondag 19 juli 2009 14:38 schreef Koepert het volgende:
Goed punt.. Tingeling..Die link leggen duurde ff...
En t was idd niet voor niks dat ze de tent ook echt dicht gegooid hadden. Beach Party's bleef die gewoon toegankelijk..
Voor 14 uur stampen waren er te weinig Dj's (viel ook wel te zien aan de relatief lange sets die ze draaiden) Hierdoor krijg je toch een soort kwaliteitsverlies in n set.. Dat ze de grote namen voor t concept verdelen over de dag; CL&MT, Critical Mass s middags, PA en F&A s avonds, is wel logisch; zodat ze hopelijk de hele dag volle bak hebben. Maar ik had t idd ook liever gezien vanaf 22 tot 07 en dan minder Dj's met normale lengte sets... Eventueel de hele avond ook n tent erbij, maar iig anders gepland..quote:Op zondag 19 juli 2009 14:53 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Gewoon slechte planning. Doe dan gewoon 's avonds met alleen grote namen
quote:Brennan Heart - The City Of Intensity
A1. The City Of Intensity
B1. The City Of Intensity
Release datum : maandag 28 september 2009
Label : Midify
Deepack vs D-Block & S-te-Fan - Rock Diz
A1. Rock Diz
B1. In Other Wordz
Release datum : maandag 28 september 2009
Label : Scantraxx Evolutionz