Nee, tenzij jouw druk 5 jaar ouders is maar 1 jaar ouders is niet erg. Hoogstens hoofdstukken op andere bladzijde.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:47 schreef SupahFunk het volgende:
Mijn vraag is nu zou het een big issue zijn als er een klein verschil in druk zou zijn?
Is wiskunde zo veranderlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 18:12 schreef EricT het volgende:
bij wetenschappelijke studies moet je dat niet doen, economie lijkt me geen probleem.
Wel vaak fouten in formules en berekeningen en zo.quote:
Wisten de auteurs zelf wel waar het onderwerp over ging ?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wel vaak fouten in formules en berekeningen en zo.
Ik werd onlangs helemaal gestoord van een "methodologie"boek waar zo veel fucking fouten in het statistiekgedeelte stonden dat ik er helemaal gek van werd. (O.a. conceptuele fouten in het kiezen van 1-tailed/2-tailed toetsen, compleet verkeerde berekening van χ2-waarde en tientallen gevallen waar s en σ waren verwisseld, door elkaar halen van termen als sd en sem). Een absolute schande... Zeker omdat de docent alle fouten klakkeloos overnam (!) in zijn sheets en tentamenvragen.
Ik ga er vanuit dat het aantal fouten 0 nadert naarmate de editie naar oneindig gaat, omdat er meer worden uitgehaald dan bijkomen.
Ok ik specificeer, bij biologie/farmacie/lifescience/etc is het niet slim om oude drukken te gebruiken.quote:
Bij mij ligt het ver boven de 700. Met veel 2de hands spul en een vroegere druk is dat al snel 150/200.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:24 schreef raaavi het volgende:
Hoe zit dat bij Communicatie Magagement.
Boeken totaal voor het bachelor jaar zijn 600+ ~ .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |