abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71142565
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:53 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Dude . Je bedoelt dat sommige draadloze routers tot 300mbit gaan. Maar er zijn zat consumenten routers die tot 1gbit gaan, en het netwerk wat hier thuis ligt is ook 1gbit. Iets met klok en klepel.
Nee ik bedoelde de modem, maar vertypte me....

'Klok klepel'
pi_72058220
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:15 schreef Syd het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gratis op internet kan met FONinternet, sneldheid tot 1,5MB p/s dus zo'n alles in1 pakket wordt overbodig voor mij. Ik zit er nu sinds gisteravond online op
verkapte 'ik heb lekker gratis snel internet zonder de info te delen met mijn medefokkers' reactie.....
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
pi_72061279
IK heb gewoon ADSL aangezien ik toch nooit tv kijk en toch maar 20 Euro per maand is(download 1600 kbs).En tv series download ik gewoon.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_72073229
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:02 schreef JO3Y het volgende:

[..]

verkapte 'ik heb lekker gratis snel internet zonder de info te delen met mijn medefokkers' reactie.....
Of je zoekt even op Fon via google, nerd.

Maar goed mensen toch maar een eigen pakket aangevraagd van Ziggo aangezien hier meeste positieve reacties over zijn. En reden is ook dat ik eigen netwerk binnenshuis wil bouwen.

Dank allen voor je informatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')