Kabel is nu eenmaal duurder dan ADSL. Maar mogelijk kun je via ziggo een totaalpakket afnemen (TV/bellen/internet) waardoor de kosten gedrukt worden. Kijk ook of je met ADSL wel die 20mb haalt (in de praktijk niet)quote:Op zondag 12 juli 2009 12:47 schreef Syd het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuwe provider in me nieuwe huis aansluiten.
Nu heb ik op internet gezocht en zie dat er veel verschil is in prijzen bij verschillende providers.
Zo kost tele2 (ADSL) 20mbits 20euro permaand en bij ziggo kost 20mbits zo;n 45 euro permaand.
Wat is het beste om te nemen, en waarom is prijsverschil zo groot?
http://www.hitnews.eu/index.php?group=2quote:Op zondag 12 juli 2009 15:06 schreef Smart-Einstein het volgende:
Maar wil je dat.. c.q. heb je het nodig?
Dat is niet waar. UPC is nog duurder.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
Ziggo is ook reteduur in vergelijking met andere kabelboeren.
Helaas.
25Mbit is 25 euro.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:35 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is niet waar. UPC is nog duurder.
Zo simpel kun je dat allemaal niet stellen. Bij UPC moet je bijvoorbeeld nog apart bijbetalen voor digitale televisie, terwijl de STB niet eens je eigendom wordt, bij Ziggo zit dat in de prijs inbegrepen. Dit blijft appels met peren vergelijken. Ik zie overigens op de site van Ziggo een alles-in-één pakket staan voor ¤ 49,95, is zeker voordeliger dan alleen Z3. Overigens is internet afnemen zonder (analoog en basis-digitaal) TV abonnement niet eens mogelijk, je hebt tenslotte een werkende kabelaansluiting nodig voor internet via de kabel.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
25Mbit is 25 euro.
Hier moet je dan wel tv+radio er bij nemen a 16,70 pm = 41.70
Ziggo is Z3 a 25Mbit 47,50 pm zonder tv of iets dergelijks.
Waar baseer je dat precies op? Geef eens referenties. TS zit overigens in Ziggo gebied, dus voor (digitale) kabeltelevisie is er dan voor TS geen andere keus. En zoals gezegd, is een alles-in-één pakket via de kabel dan voor TS een voordelige optie.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ziggo is bagger, niet doen.
Ik wel jaquote:Op zondag 12 juli 2009 15:06 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ziggo is bagger voor jou, ik heb totaal geen problemen met Ziggo en ben blij dat ik de overstap van Telfort weer terug heb gemaakt naar Ziggo.quote:
Hoogste snelheid hoef ik ook weer niet, maar een redelijke snelheid waarmee je snel genoeg kunt downloaden zou ik wel fijn vinden.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:06 schreef Smart-Einstein het volgende:
Is dat alles-in-één abonnement van ¤ 49,95 p.m. niet wat voor je? Want zoals je zelf opmerkt heb je toch ook een TV-abonnement nodig.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:52 schreef Syd het volgende:
Opzich heb ik ook TV abo nodig.
Heb trouwens nooit problemen gehad met Ziggo bij m'n ouders thuis. Maar vind prijs erg hoog, 1voordeel is wel dat m'n werk 17,50 vergoedt voor het internet.
Dat gaat helemaal veranderen, dus niet echt meer relevant.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
25Mbit is 25 euro.
Hier moet je dan wel tv+radio er bij nemen a 16,70 pm = 41.70
Ziggo is Z3 a 25Mbit 47,50 pm zonder tv of iets dergelijks.
Wat bedoel je met veranderen? Wordt alleen internet goedkoper?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal veranderen, dus niet echt meer relevant.
Ik haal met dat alles in een pakket doorgaans meer dan 1 megabyte per seconde en dat is met een brakke router ertussen zelfs.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:54 schreef Syd het volgende:
[..]
Hoogste snelheid hoef ik ook weer niet, maar een redelijke snelheid waarmee je snel genoeg kunt downloaden zou ik wel fijn vinden.
Kijk veel series en wil deze bijv binnen 15min wel binnen hebben.
Relatief gezien wel, de snelheden worden verhoogd.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef GieJay het volgende:
[..]
Wat bedoel je met veranderen? Wordt alleen internet goedkoper?
Wat is dit voor anti-klacht? Dan lock je die zender toch..... kun je er ook niet toevallig langs zappenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
2maanden gratis gaypr0n, tenzij je gay bent natuurlijk ;-)
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
http://se.tele2.nl/tv/tv_plus.html
voordeel: goedkoop, interactieve tv en uitzendinggemist
nadeel: TOT 20mbit, tv gaat van je downloadsnelheid af, weinig zenders en mindere beeldkwaliteit. MAx 2 tv's (afhankelijk vanaf afstand tot centrale)
http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/plus
voordeel: meer zenders, 20mbit vanaf 1 september is ook 20mbit! (wordt btw volgend jaar 30mbit), hogere upload (3mbit tegen 1mbit). Tv gaat niet van je downloadsnelheid af. meerdere tv's aansluiten ("onbeperkt" via de analoge ouderwetse kabel, een kleiner aantal (maar iig meer dan 2) via digitale tv), eerste 2 maanden alle zenders (incl film1 en eredivisielive)
nadeel: duur(der), geen interactieve tv (of je moet flink bijbetalen), 2maanden gratis gaypr0n, tenzij je gay bent natuurlijk ;-)
je moet natuurlijk zelf kiezen, maar ik zou voor Ziggo gaan.
In mijn ervaring is tv van Tele2 wel veel slechter dan dat van Ziggo.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef Syd het volgende:
[..]
De plus is inderdaad een leuke optie. Die gayprut hoef ik niet dus die mogen ze weglaten
Denk dat ik toch voor de Plus ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |