Die is zeker grappig. Voor de niet-Friezen is ondertiteling wel noodzakelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:31 schreef Hijacking het volgende:
Vanuit een ander topic
[..]
Link: http://player.omroep.nl/?aflID=8306335
Ben nu deze aan t kijken. Interessant inderdaad!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:18 schreef rene90 het volgende:
Population Zero is de naam van een erg interessante documentaire. Daarin gaat het erom wat er met de wereld zou gebeuren als de hele mensheid uitsterft. Hoe snel alles gaat met de dieren / gebouwen, de sattelieten die uit de lucht gaan vallen.
History channelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:42 schreef Cyan het volgende:
Als je digitale tv hebt is de zender "Holland Doc" een aanrader. Daar worden de hele dag documentaires uitgezonden aan de hand van een bepaald thema.
Via linkje van PaRoDiUzZ ben ik deze aan het kijken: Holland Doc: Cyberkoeliesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
voor nederlandse documentaires kun je natuurlijk altijd kijken op http://www.hollanddoc.nl
interessant topic trouwens
Ik versta Fries anders best makkelijk, zó anders is het Fries nu ook weer niet dat je er geen touw aan kunt vastknopen. Een aantal woorden wil ik nog wel moeilijk mee hebben maar het merendeel van de woorden is gewoon net wat anders uitgesproken als in het Nederlands. Met Limburgse dialecten heb ik meer moeite.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:17 schreef andre347 het volgende:
[..]
Die is zeker grappig. Voor de niet-Friezen is ondertiteling wel noodzakelijk
Nice Cell-10, wilde sowieso 'Chavez Inside the coup' nog eens kijken. Kan meteen die andere er achteraanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
!!Warning!!:
kijk inderdaad eerst deze 'The Revolution will not be Televised / Chavez: inside the coup' en daarna deze:
The Revolution Will Not Be Televised - LIES
Ik had ook eerst de 'inside the coup' gekeken en was bijna pro-chavez geworden. "Chavez; Inside the Coup" liet me zien hoe een door het volk gekozen leider werd geboycot & gedwarsboomd door elitaire, private & politieke machten.
Later werd ik op de 'Revolution ... Televised- LIES' geattendeerd en het schaamrood steeg me naar mn kaken. Die hele 'Inside the Coup' is een zorgvuldig gefabriceerd stukje propaganda-film gemaakt om Hugo als een held over te laten komen.
Ik weet niet welke nou de waarheid spreekt, maar deze 2 docu's hebben mij wel weer even wakker geschud dat niet alle koek zoet is![]()
enne: deeltje 2 Dubz
Heb ik ook al gezien ja maar hij wilde goede docu's dus noemde die maar. Geloof ook lang niet alles maar toch mooi om te zien hoe die docu's in elkaar zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
!!Warning!!:
kijk inderdaad eerst deze 'The Revolution will not be Televised / Chavez: inside the coup' en daarna deze:
The Revolution Will Not Be Televised - LIES
Ik had ook eerst de 'inside the coup' gekeken en was bijna pro-chavez geworden. "Chavez; Inside the Coup" liet me zien hoe een door het volk gekozen leider werd geboycot & gedwarsboomd door elitaire, private & politieke machten.
Later werd ik op de 'Revolution ... Televised- LIES' geattendeerd en het schaamrood steeg me naar mn kaken. Die hele 'Inside the Coup' is een zorgvuldig gefabriceerd stukje propaganda-film gemaakt om Hugo als een held over te laten komen.
Ik weet niet welke nou de waarheid spreekt, maar deze 2 docu's hebben mij wel weer even wakker geschud dat niet alle koek zoet is![]()
enne: deeltje 2 Dubz
Nu iets zonder te betalen?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:29 schreef Beetlebum het volgende:
goede documentaires vind je op www.moviesfoundonline.com
allemaal rechtenvrije filmpjes van verschillende tijden...
Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:55 schreef El_jefe07 het volgende:
Gisteren nog vergeten:
The Bridge
Wat bezielt zoveel mensen om zelfmoord te plegen door vanaf de Golden Gate Bridge te springen? Of; waarom soms ook niet? Een tijd lang wordt de brug in de gaten gehouden.. mensen springen, sommigen niet, sommigen twijfelen; en dat alles onder toezicht van autoriteiten die weten dat er binnen afzienbare tijd er wéér iemand springt. Indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |