quote:Op zondag 12 juli 2009 12:05 schreef trovey het volgende:
Gewoon zo'n speciale dop bij de Blokker kopen die de koolzuur erin houdt (een soort vacuvin maar dan voor koolzuurhoudende dranken), werk bij mij in ieder geval wel.
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien moet je de dop wat beter dicht draaien. En niet 3 weken doen over het leeg drinken van een fles.
je moet em ook dichtdraaien en niet open laten staanquote:Op zondag 12 juli 2009 12:02 schreef deepart het volgende:
En andere koolzuur houdende dranken.
Altijd, als de fles nog voor de 1/2 of 1/3 gevuld is is de prik er al helemaal af. Dat is niet lekker, dat is smerig.
De klacht is duidelijk, ik ga nu op invoeren drukken.
Idd. als je in je eentje 1 fles (1,5 l) leegdrinkt binnen 3 dagen valt het probleem behoorlijk mee, dacht ik. Hier gaat er overigens zo'n 1,5 liter per 1-1,5 dag doorquote:Op zondag 12 juli 2009 12:10 schreef Tja..1986 het volgende:
En niet 3 weken doen over het leeg drinken van een fles.
Tuurlijk want mensen die cola drinken, poetsen nooit hun tandenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef B.E.D het volgende:
Cola
Over 10 jaar kunnen wij jullie coladrinkers herkennen aan jullie vieze bruine tanden
Hoe oud ben jij? 12? Ik drink al 22 jaar cola en m'n tanden zijn niet bepaald bruin te noemen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef B.E.D het volgende:
Cola
Over 10 jaar kunnen wij jullie coladrinkers herkennen aan jullie vieze bruine tanden
Wist je dat tandenpoetsen vlak na het drinken van cola erg slecht is voor je tanden? Heb ik een keer gelezen..quote:Op zondag 12 juli 2009 12:22 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Tuurlijk want mensen die cola drinken, poetsen nooit hun tanden
Kloptquote:Op zondag 12 juli 2009 12:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wist je dat tandenpoetsen vlak na het drinken van cola erg slecht is voor je tanden? Heb ik een keer gelezen..
Hey Williequote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn vriendin laat ook altijd kwart liter staan.
Ik vroeg me al af of ik er niet iets voor kon uitvinden met een opschroefbaar co2 patroon ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je vroeg op de avond besteldquote:Op zondag 12 juli 2009 12:27 schreef DanieTheron het volgende:
Erger is nog als je in een bar ZIET dat je het allerlaatste beetje cola krijgt uit een fles en het dan net precies in het glas past. Dan voel ik me persoonlijk erg genaaid.
In een bare cola bestellenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:27 schreef DanieTheron het volgende:
Erger is nog als je in een bar ZIET dat je het allerlaatste beetje cola krijgt uit een fles en het dan net precies in het glas past. Dan voel ik me persoonlijk erg genaaid.
Ja, want als je vrienden hebt moet je wel eens de BOB zijnquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:05 schreef trovey het volgende:
Gewoon zo'n speciale dop bij de Blokker kopen die de koolzuur erin houdt (een soort vacuvin maar dan voor koolzuurhoudende dranken), werk bij mij in ieder geval wel.
Frisdrank uit een bekerquote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef pumpkineater het volgende:
De meeste mensen zijn ook zo wild met de fles, ik zorg altijd dat ik mijn eigen fles heb en ik doe er gewoon 30 seconden over om heel langzaam de fles te kantelen met inschenken! Verder zet ik hem nooit in de deur want dan schud hij de hele tijd als je de koelkast open doet! Alleen de laatste beker heeft bij mij geen prik!
Je kunt ook overdrijvenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef pumpkineater het volgende:
De meeste mensen zijn ook zo wild met de fles, ik zorg altijd dat ik mijn eigen fles heb en ik doe er gewoon 30 seconden over om heel langzaam de fles te kantelen met inschenken! Verder zet ik hem nooit in de deur want dan schud hij de hele tijd als je de koelkast open doet! Alleen de laatste beker heeft bij mij geen prik!
quote:
Moet je dan niet zo een pasje hebben?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
De groothandel heeft altijd glazen flesjes
Hoax!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn vriendin laat ook altijd kwart liter staan.
Ik vroeg me al af of ik er niet iets voor kon uitvinden met een opschroefbaar co2 patroon ofzo
Hangt van de groothandel af, bij onze lokale groothandel noem je gewoon een willekeurig bedrijf in de buurt (bijvoorbeeld een snackbar) en je kunt daar gewoon kopenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Moet je dan niet zo een pasje hebben?
Dat je dan zo een dansje doet a la Michael Jackson (god hebbe zijn ziel) en dat je daarna zo je boodschappers meekrijgt?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Moet je dan niet zo een pasje hebben?
Beter voor het rechtsdraaiend koolzuurquote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef synnath het volgende:
Waarom zijn de glazen flessen eigenlijk beter?
Misschien omdat er minder lucht moleculen doorheen kunnen dan een kunststof variant /quote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef synnath het volgende:
Jij drinkt zeker koffie? Moet je niet doen! Krijg je rood haar vanquote:Op zondag 12 juli 2009 12:20 schreef B.E.D het volgende:
Cola
glas lijkt iig koeler aan te voelen, maar of dat ook zo is? geen ideequote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Ik vind die 50 cl plastic-flesjes nooit zo koud als glazen flesjes of blikjes (de inhoud dus), maar misschien zit dat tussen m'n oren.
Die glazen 1 liter flessen hebben een mooie slanke vorm waardoor er, na opening, een kleiner oppervlak van de cola bloot wordt gesteld aan de lucht. Je moet een fles cola die open is geweest ook nooit in de koelkast leggen omdat er dan een verschrikkelijk groot oppervlak in contact komt met lucht en dan komt er sneller meer koolzuur vrij. Gewoon rechtopstaand wegzettenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:46 schreef synnath het volgende:
Een eerlijke constatering aan jou kant door het gebrek aan kennis over het reilen en zeilen in mijn koelkast.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien moet je de dop wat beter dicht draaien. En niet 3 weken doen over het leeg drinken van een fles.
Je eigen fles cola meenemen naar verjaardagenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef pumpkineater het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |