you know too much, i have to kill you knowquote:Op zondag 12 juli 2009 04:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij bedoelt het dev-forum. Dat is een kopie zeg maar waar de devellopers dingen kunnen uitproberen zonder dat het het forum aantast.
Er is ook een crew-forum die wij niet zien.
ik heb alleen mod rechten in DEV en BUG, en alleen FA's en hoger kunnen mergenquote:Op zondag 12 juli 2009 04:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe. Maar heb je wel rechten om dat soort scripts aan te passen? Kan je posts schoppen naar een ander topic. Ik meen te herinneren dat modjes ook topics kunnen samenvoegen, dus een nieuwe topic met die shizzle en hem dan samen smelten met dit topic
Ik kan wel html en cssquote:Op zondag 12 juli 2009 04:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je kan niet elk lettertje laten flikkeren in alle kleuren van de regenboog?
Oh noes!quote:Op zondag 12 juli 2009 04:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
you know too much, i have to kill you know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ben je een beetje goed in CounterStrike: Source? Ik zuig zelf
M'n gedachten gaan gewoon snel en ik moet wat te typen/praten hebbenquote:
Uhh lijn 80?quote:Op zondag 12 juli 2009 05:01 schreef TwyLight het volgende:
Pak ff lijn 80 hiernaartoe dan en doe ff de afwas, ben al 4 dagen alleen thuis en ik heb bijna geen servies/glazen overen ook geen pannen
Haha nee dat gaat 'm niet worden haha.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:40 schreef TwyLight het volgende:Dit is wel echt heeel jammer.SPOILER: KLIK ALLEEN ALS JE THE SIMPSONS WIL ZIEN NEUKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |