wat een boefjes waren jullie toen nog zegquote:Op zondag 12 juli 2009 04:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
meisje met de preidat weet ik ook nog ja
Mijne ook. Heel de tijd borrelen en aanspannen en zoquote:
Faal het werkt niet op apgina 2quote:Op zondag 12 juli 2009 04:38 schreef TwyLight het volgende:
JONGENS PRAAT EENS NORMAALJULLIE ZIJN GEEN 12 MEER!!
pepquote:Op zondag 12 juli 2009 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijne ook. Heel de tijd borrelen en aanspannen en zoMaar dat is altijd wel zo als er pep in het spel is dus echt raar is het ook weer niet
[ afbeelding ]
SPOILER: KLIK ALLEEN ALS JE THE SIMPSONS WIL ZIEN NEUKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 bier ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijne ook. Heel de tijd borrelen en aanspannen en zoMaar dat is altijd wel zo als er pep in het spel is dus echt raar is het ook weer niet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:40 schreef TwyLight het volgende:
Oh my fucking godSPOILER: KLIK ALLEEN ALS JE THE SIMPSONS WIL ZIEN NEUKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, als jij er geen problemen mee hebt.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja hoor maar dan bij je enige die echt wat uit kan wisselen
snap je?
ik heb hier geen html, ik heb dit topic vanuit een ander subforum hiernaartoe geschopt.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Doe eens de layout in een <marquee>!
document.body.innerHTML = "<marquee>" + document.body.innerHTML + "</marquee>"
Stuur eens een foto van jezelf beste kerelquote:Op zondag 12 juli 2009 04:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, als jij er geen problemen mee hebt.
25 berichten per pagina=faalquote:
Dus achter gesloten deuren mogen jullie wel mooie topics makenquote:Op zondag 12 juli 2009 04:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb hier geen html, ik heb dit topic vanuit een ander subforum hiernaartoe geschopt.
Ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van jezelf beste kerel
Kan je geen post daar maken en die hierheen schoppen? En je bent dev anders geef je jezelf rechten dmv een stukje code aan te passenquote:Op zondag 12 juli 2009 04:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb hier geen html, ik heb dit topic vanuit een ander subforum hiernaartoe geschopt.
Hij bedoelt het dev-forum. Dat is een kopie zeg maar waar de devellopers dingen kunnen uitproberen zonder dat het het forum aantast.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus achter gesloten deuren mogen jullie wel mooie topics makenWaar wij nooit mogen komen
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:45 schreef TwyLight het volgende:
k ben eigenlijk designer maar heb devver tag
Whehehe. Maar heb je wel rechten om dat soort scripts aan te passen? Kan je posts schoppen naar een ander topic. Ik meen te herinneren dat modjes ook topics kunnen samenvoegen, dus een nieuwe topic met die shizzle en hem dan samen smelten met dit topicquote:Op zondag 12 juli 2009 04:45 schreef TwyLight het volgende:
k ben eigenlijk designer maar heb devver tag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |