Jij hebt niet vooraan gestaan toen men het gezonde verstand uitdeelde he?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:16 schreef XiChico het volgende:
Net alsof ik daar kaas van gegeten heb, bij mijn weten zit die flits er als het donker is. Dus dan gebruik ik de flits. En nee ik lees de gebruiksaanwijzing niet. Boeiend.
hoezo? ga je nog uitleggen waarom dan? Ik snap heel TS's probleem niet. Gaat ie tegen ons zeiken, terwijl ie die persoon stante pede dood had moeten schieten TOEN.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Idd, alsof zo'n flitser nog werkt meer dan 3 meter verderop
De kans is zeker aanwezig dat er sommige van die mongolen die vanavond hebben lopen flitsen dit topic lezen. Dan heeft het topic dus zijn doel bereikt. Als ik ze meteen had doodgeschoten was die kans beduidend minder geweest.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:07 schreef slaapkamermug-3 het volgende:
[..]
hoezo? ga je nog uitleggen waarom dan? Ik snap heel TS's probleem niet. Gaat ie tegen ons zeiken, terwijl ie die persoon stante pede dood had moeten schieten TOEN.
je moet een precedent schapen. Dat moet je doen tegenwoordig om die hardleerse mobiele nokia 5 megapixel kneuzen tegenwoordig uit te bannen. Kogel, recht in het hart.quote:Op zondag 12 juli 2009 04:17 schreef Farenji het volgende:
[..]
De kans is zeker aanwezig dat er sommige van die mongolen die vanavond hebben lopen flitsen dit topic lezen. Dan heeft het topic dus zijn doel bereikt. Als ik ze meteen had doodgeschoten was die kans beduidend minder geweest.
quote:Op zondag 12 juli 2009 04:44 schreef Triptamine het volgende:
Gewoon je diafragma op 1,4(2,8 max) en je iso op minimaal 400(max 800)
Jep, het ging toch over fotografen, niet over kiekjesklikkers? Daarom spiegelreflexquote:Op zondag 12 juli 2009 05:14 schreef slaapkamermug-3 het volgende:
[..]
moet je wel een spiegelreflex hebben.
Je hebt de OP niet gelezen he?quote:Op zondag 12 juli 2009 08:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jep, het ging toch over fotografen, niet over kiekjesklikkers? Daarom spiegelreflex
jawel. Ik begreep de zin die ik quote effe niet zo goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |