quote:Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your arse with silk. I love it.
Ik heb net mijn huiswerk voor Wiskunde gedaan.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef AlligatorNL het volgende:
Waarom zijn er nu nog mensen onlineen zoja, plz zeg me dat je wasted bent anders is het pretty sad.
Ik ben nuchterder dan het hoofd van de A.A., en ben nog steeds online op FOK!. Wat nu?quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef AlligatorNL het volgende:
Waarom zijn er nu nog mensen onlineen zoja, plz zeg me dat je wasted bent anders is het pretty sad.
Open er een topic over en vraag of een paar moderators in je notes gaan slowchatten. Neem een abo en ga dan de slowchat teruglezen.quote:
Uhm tja, ik niet, ga slapen ofzo?quote:Op zondag 12 juli 2009 02:12 schreef secoh het volgende:
[..]
Ik ben nuchterder dan het hoofd van de A.A., en ben nog steeds online op FOK!. Wat nu?
En ik zit in een andere tijdzone. Het is hier 3 uur 's middags. Dinsdag.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik heb net mijn huiswerk voor Wiskunde gedaan.
Ik vergat AlligatorNL te quoten.. sorry heur baasquote:Op zondag 12 juli 2009 02:14 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Open er een topic over en vraag of een paar moderators in je notes gaan slowchatten. Neem een abo en ga dan de slowchat teruglezen.
Dan houdt je zoet, hebben wij geen last meer van je en ben je meteen van je verveling af.
Win-win situatie.
Dat moet ik dringend maar eens gaan doen inderdaad ja wil ik morgen niet pitten tot 12 uurquote:Op zondag 12 juli 2009 02:15 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Uhm tja, ik niet, ga slapen ofzo?ik ga ff fappen en dan slapen want ik trek het niet meer
truste iedereen
Ik wou dat ik minder wasted was.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef AlligatorNL het volgende:
Die fase heb ik ook bijna bereiktquote:
Ga dan lekker onder de douche staan en water happen ipv ons met die rotzooi te vervelen waar niemand ook maar ene fuck om geeft, en we vinden je uiteraard heel stoer natuurlijkquote:Op zondag 12 juli 2009 02:20 schreef AlligatorNL het volgende:
Zit nu tussen "totally wasted" en "barf zodadelijk heel me kamer onder" in
...........quote:Op zondag 12 juli 2009 02:20 schreef AlligatorNL het volgende:
Zit nu tussen "totally wasted" en "barf zodadelijk heel me kamer onder" in
Oooooooooooh what does this button do?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |