Portiek? En had Fann een spjaak-gebjekquote:
Wat een bezoekje aan je vader al niet kan doenquote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Navond![]()
Buuv gefeliciteerd met je prulleke![]()
Het wordt weer zomer!![]()
Dus nu niet weer gaan klagen over de warmte
Non what so ever?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Portiek? En had Fann een spjaak-gebjek![]()
Wat lopen hier voor mods rond?
Ik heb net een nieuwe shootergame voor de Wii aangeschaft dus misschien niet zo'n goed ideequote:Op zondag 12 juli 2009 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Fijn zo Bong!En nou maar iets minder schieten dan....
Haha, nee ging vanzelf maar ga naar een onafhankelijk arts die advies kan geven of het nog verstandig is mijn huidige werkzaamheden voort te zetten of de boel af te kappen en iets anders gaan zoekenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een bezoekje aan je vader al niet kan doen
Eigenlijk veel beter toepasbaar op wat ze bedoelde...quote:Op zondag 12 juli 2009 21:51 schreef Laysa het volgende:
Een poi is een gewichtje aan een koord of ketting die men rondzwaait en waar men trucs mee uithaalt. Het is een discipline die wel onder de ruime definitie van jongleren wordt geschaard. Men gebruikt meestal twee poi's: één in elke hand, maar twee in elke hand is ook mogelijk. Een ander woord voor poi is bola en een truc noemt men een move. Er zijn verschillende soorten poi.
dus een manier van jongleren...een poitiek...een soort techniek![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eigenlijk veel beter toepasbaar op wat ze bedoelde...
En een virtuele Poi is een e-bola.quote:
Nou, rennen Buuvquote:Op zondag 12 juli 2009 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We zitten in [TBO SC #112] Op verzoek van Bong, de meet-reller!
Welnee, daar word je moe vanquote:
Zeker, kijk maar uitquote:
Hoi Liesje, powernaps zijn bad, je kan beter gewoon doorgaan en optijd te bedquote:Op zondag 12 juli 2009 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond!![]()
Mijn powernap duurde iets langer dan gepland!
Lekker Buuf daar ben je weer even vanaf
Hej Deisyyquote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Powernappen is wel lekker![]()
Ik heb vanavond een uur gepowernapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |