Ah leuk.. .maar zal wel diep in de nacht worden. Geef effe een seintje dan, als ze gas gaan geven.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor de liefhebberts : Space shuttle Endeavour gaat weer vliegen over een paar uur.
http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html
Live stream
poitiek, dekt de lading beter, opgelost, slotje.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef FANN het volgende:
Whut?
Jullie hebben het over mij, maar wastkebeurd?![]()
hé hallooooooo het was al laat heur.....
weet je dat ik dat nu pas ziequote:Op zondag 12 juli 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
poitiek, dekt de lading beter, opgelost, slotje.
Melatonine is the keyquote:Op zondag 12 juli 2009 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kan echt niet slapen overdag...en ook niet voor een uurtje 's avonds. Lig gelijk de halve nacht wakker.
héél irritant. Net als nu, echt bekaf maar als ik *nu* ga slapen morgen om 5 uur weer wakker.
Zwaar irritant.
quote:
Oh, dat wil ik ook kunnen!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb vanmiddag 2 uur geslapen, en ik kan zo wel weer
Je hebt ze ook in combi met vitamine, dus idd beter dan chemische tabletten, al heb ik die zelf nodig gezien een psychiatrische aandoeningquote:Op zondag 12 juli 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat schijnt idd heel goed te werken, mijn zus zweert erbij.
Het schijnt ook het verouderingsproces te vertragen
Nee die had een ándere spelfout eruit gehaald (er stond "correctie praatjes") maar deze over het hoofd gezien.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je dat ik dat nu pas zie![]()
is Klonk zijn schuld
Haha ik ook. Ik val echt overal in slaap.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan altijd slapen waar ik zit![]()
En van 10 minuutjes tukken heb ik nooit last, maar door het uur van vanavond zal het bij mij ook wel even duren.
Maar ik heb toch vakantie
Nou, soms is het wel vervelend want zoals vandaag heeft de Mijnese alleen met de kids gegeten omdat ik niet wakker te krijgen wasquote:
Oh, da's een grote downside idd.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, soms is het wel vervelend want zoals vandaag heeft de Mijnese alleen met de kids gegeten omdat ik niet wakker te krijgen was![]()
Ik slaap dan ook écht diep en vast. Ik antwoord dan wel dat ik er zo aan kom maar zelfs dat doe ik in mn slaap.
Trustequote:
Valium gebruik ik zelf maar dat mag je niet zomaar gebruiken dus is dat geen optie en melatonine is een goede en veilige vervanger om slaapproblemen de kop in te kunnen drukkenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, eerst hoop ik dat ik het zonder pillen kan oplossen. dit is nieuw sinds deze week... En niet overdag slapen is eigenlijk geen gemis.Ik zal wel beter gaan slapen als mijn hubs na deze week vakantie heeft. Volgens mij voel ik me onbewust schuldig.
Wat een herkenningquote:Op zondag 12 juli 2009 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ik ook. Ik val echt overal in slaap.
Vooral tijdens films![]()
Ook in de trein, op visite, als ik visite heb, in de auto, al hoeven we maar een half uurtje, ik slaap.
Oh en zelfs een keertje op mn werk![]()
Narcolepsie FTW
Dan heb jij het net iets erger dan ikquote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, soms is het wel vervelend want zoals vandaag heeft de Mijnese alleen met de kids gegeten omdat ik niet wakker te krijgen was![]()
Ik slaap dan ook écht diep en vast. Ik antwoord dan wel dat ik er zo aan kom maar zelfs dat doe ik in mn slaap.
Donaldquote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een herkenning![]()
Echt overal he![]()
Een paar weken geleden idd nog op mijn werk, zomaar achter mijn pc. Ik was zo bang dat mijn collega tegenover me het gezien had.
Bioscoopje is zonde van het geld, want ik slaap binnen 10 minuten.
En als we met de auto weg gaan en Donald of de kinderen zien dat ik mijn ogen dicht heb zeg ik elke keer weer: ik sliep niet, ik had alleen mijn ogen dicht.
Ze hebben het geaccepteerd nu
Ja en dat heb ik dan regelmatig. Als ik slaap, slaap ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, da's een grote downside idd.Jeutje...
Valium! ben je mal... ik slaap prima in namelijk, het gaat meer om het dóórslapenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste
[..]
Valium gebruik ik zelf maar dat mag je niet zomaar gebruiken dus is dat geen optie en melatonine is een goede en veilige vervanger om slaapproblemen de kop in te kunnen drukken
Hahaha ja, de ogen dichtquote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een herkenning![]()
Echt overal he![]()
Een paar weken geleden idd nog op mijn werk, zomaar achter mijn pc. Ik was zo bang dat mijn collega tegenover me het gezien had.
Bioscoopje is zonde van het geld, want ik slaap binnen 10 minuten.
En als we met de auto weg gaan en Donald of de kinderen zien dat ik mijn ogen dicht heb zeg ik elke keer weer: ik sliep niet, ik had alleen mijn ogen dicht.
Ze hebben het geaccepteerd nu
Ben toen met 5 vriendinnen op vakantie in Zeeland geweest, ik sliep echt de hele ganse dag 14 dagen langquote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh mèn,, ik slaap echt licht.... Als er buiten maar één raar geluidje is word ik wakker.... heb gelukkig ook niet zoveel slaap nodig, dat scheelt.
Ik gebruik Diazepam voor de nacht en Oxazepam om angsten en spanningen te onderdrukken, met name omdat ik aan Clusterhoofdpijn lijd en dat periodiek terug kan komen, dus ter preventie ervanquote:Op zondag 12 juli 2009 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Valium! ben je mal... ik slaap prima in namelijk, het gaat meer om het dóórslapenMaar wat ik zeg, het is denk ik misplaatst schuldgevoel. Gaat zonder pillen wel over.
![]()
Maar jij kan vast lekker slapen.Temazepam hoeveel? die slikte ik wel toen ik nog nachtdiensten had.
zodat ik overdag kon slapen... Dat lukte écht niet zonder.
quote:
Ik en een vriendinnetje hebben eens meer geslapen op lowlands dan dat we bands hebben gezienquote:Op zondag 12 juli 2009 23:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ben toen met 5 vriendinnen op vakantie in Zeeland geweest, ik sliep echt de hele ganse dag 14 dagen lang![]()
Op het strand, voor het eten, na het eten,ik stond er gewoon om bekend.
Om over de busreis door Turkije maar niet te spreken, ik heb echt geen fluit gezien, alleen bij de stops, dan werd ik wakker gepord en dan liep ik daar echt slaapdronken rond![]()
Maar toen was ik 9 weken zwanger dus dan ben je sowieso al heul moe.
Ik wel iig
Herkenbaarquote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik en een vriendinnetje hebben eens meer geslapen op lowlands dan dat we bands hebben gezien
Jaaaaaaaquote:Op zondag 12 juli 2009 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ja. zwanger ja, dan ben ik nergens. Zeker de laatste keer niet... alleen maar geslapen en me moe gevoeld... Wat een ellende. Tot prupke er uit was. Binnen 5 minuten voelde ik me van binnen gaan bruisen als een fles champagne.dat is daarna wel minder geworden maar niet over gegaan. Nou ja, tot afgelopen week.
![]()
ow fuck!Het zal toch niet....
nou, dat zou wel heel knap wezen dan.quote:
Niets is onmogelijk!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, dat zou wel heel knap wezen dan.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Maar dat was mn tweede zwangerschap dus toen was ik óók moe.
En misselijk![]()
En het regende. Dus zijn we zaterdagmiddag na het wakker worden maar naar huis gegaan.
Nee, true. ja nou ja, ik had me d'r net bij neergelegd enzo. En net een nieuwe makkelijker fase enzo. Doe maar niet. Ik heb mijn bijdrage aan de mensheid wel geleverdquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk!
Ik droomde van de week dat ik zwanger was. Balen! Want toen moest de baby naar de speelkamer, en die moest toen leeg en toen moest alle speelgoed de woonkamer in.
En daar had ik zó geen zin in![]()
Gelukkig werd ik van schrik wakker.
Nee, als ik drink gebruik ik geen medicatie, dan doet de alc het werkquote:Op zondag 12 juli 2009 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
en heftige medicatie Bong. Dat je daarbij durft te drinken.en slik je dat continue? Oxazepam is toch niet zo onschuldig??
[/medicijnkennis is roestig]
Ik ben nog actiefquote:Op zondag 12 juli 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Buuf en Caro![]()
Ja daar zit ik dan, wakker te wezen.
Oxazepam is verslavend toch? na langdurig gebruik.... Beide middelen zijn wel makkelijk door het lichaam af te breken en daardoor bijna niet te overdoseren. Pfieuw. het komt weer terug!! Dacht al, hele studie gone to waste...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, als ik drink gebruik ik geen medicatie, dan doet de alc het werkIk gebruik het om de paar dagen en meestal om in te slapen, dat kan diazepam zijn maar soms ook oxazepam..het zijn niet echt heftige middelen al lijkt dat wel zo, je wordt gewoon rustig en je gedachten + prikkels worden gedempt zodat je makkelijk kan inslapen
Tot nu toe heeft het mij geen negatieve gevolgen gegeven, al zijn de middelen wel verslavend maar daar moet je dan sterk voor zijn en afspreken met jezelf dat je niet meer dan zoveel neemt per weekquote:Op zondag 12 juli 2009 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oxazepam is verslavend toch? na langdurig gebruik.... Beide middelen zijn wel makkelijk door het lichaam af te breken en daardoor bijna niet te overdoseren. Pfieuw. het komt weer terug!! Dacht al, hele studie gone to waste...![]()
Fijn dat je er goed op kunt functioneren Bong! Tenminste, zo lijkt het voor mij als buitenstaander.![]()
Welterustenquote:En nu ga ik echtechtecht.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik en een vriendinnetje hebben eens meer geslapen op lowlands dan dat we bands hebben gezien
Zeker een glazen bol van de Hema! Goedkoop is duurkoop.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
En dit is de laatste post van deze nacht, de eerstvolgende post zal ongeveer rond 05:21 zijn door manu32
Haha, ja ik had het mis idd, dacht dat de boel wel uitgedooft zou zijn maar jij werd ineens wakker hierquote:Op maandag 13 juli 2009 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker een glazen bol van de Hema! Goedkoop is duurkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |