abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juli 2009 @ 17:09:26 #26
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_70938716
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:19 schreef jopiede het volgende:
Ok, jah gewoon als je de boot uitkomt de winkel straat inlopen, daar zie je direct Rijwiel verhuur Tijs Knop. Daar huur je een fiets, en vervolgens drop je je bagage daar met het hotel waar jij dus verblijft Zij brengen het daar binnen een uurtje(dus de spullen die je direct nodig heb eff scheiden). En zelf mag je dan naar dat hotel fietsen
Aha, ja das wel makkelijk.
Is het hotel eigenlijk wel op loopafstand van het uitgaan voor zover je weet? Of heb je daar dus een fiets/taxi voor nodig?

Het hotel is inmiddels geboekt, en onze boottocht ook. Nog best prijzig voor zo ff heen en weer met die boot.

Maar goed, nou kan het niet meer fout gaan denk ik Om 11 uur morgenvroeg rijden we door.. via Amsterdam naar Harlingen. En om half 6 hebben we de boot.

Bedankt en tot ziens!
Zo niet, dan toch...
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:52:34 #27
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_71561791
Hoe was het?

Ik wil iig al weer terug
Tot zover het nieuws
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:48:36 #28
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_71786829
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef L.Mo het volgende:
Hoe was het?

Ik wil iig al weer terug
Ohja, hoe het was... het was geslaagd!
Ik ben net van gisteravond terug van Mallorca, dus kijk nou pas weer op het Forum.

Maar we waren om een uur of kwart over 6 geloof ik in Terschelling. Dan savonds wat op terras gezeten en naar een disco geweest... de Braskoer geloof ik.
En daarvoor nog naar zoon andere "disco". Dat tuinhuisje.. of ja daar leek het wel op.

Het waren geen slechte disco's maar zoals we dus eigenlijk al hadden verwacht was de gemiddelde leeftijd 16 of 17. En als je zelf 26 jaar bent is dat wel heel jong.

De 2de dag hebben ik en mijn maat (de 2 vrouwen uit Amsterdam die mee waren bleven maar 1 nacht) een fiets gehuurd en een beetje het eiland rondgefietst. Wat gedronken op het strand bij ..... ? en daarna door gefietst naar Midsland, om te kijken wat voor discotheek er daar was.

Het was daar heel gezellig, maar toen we daar savonds terugkwamen was het daar dood. We vroegen hoe dat kwam aan barpersoneel.. en die zeiden dat het pas rond 12 uur druk wordt, terwijl het om 2 uur al sluit. Beetje vreemd, dus om 11 uur de bus teruggepakt naar West-Terschelling en daar nog wat uitgegaan.

Toen de volgende dag hadden we nog hele dag de tijd, maar we moesten wel al om 10 uur uit ons appartement en om 11 uur de boot terug van Terschelling naa Harlingen hebben. Dus we dachten, dan doen we nog maar een hele toer overal langs steden.
We zijn dan nog in Sneek geweest, wat op terras gezeten, in Heerenveen van hetzelfde (heel de binnenstad was afgezet omdat die dag toen dat bekendste schaatscafe was afgebrand... was savonds nog bij Hart van Nederland ) , daarna nog door Giethoorn heengereden en bij Zwolle op terras gezeten.

Toen was het een uur of 7 toen we bij Breda aan kwamen, daar naar de MAC geweest, en daarna verder naar Zeeuws-Vlaanderen gereden. En om kwart voor 9 savonds zat ons avontuur er dus weer op
Zo niet, dan toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')